מיקרוסופט תציג אקסקלוסיבי ייחודי ל-Xbox One ב-Gamescom

xbox-one- console

מיקרוסופט תציג אקסקלוסיבי ייחודי ל-Xbox One בתערוכת הגיימינג שתערך בגרמניה – Gamescom.

בפודקאסט של מייג'ור נלסוןסגן נשיא אולפני מיקרוסופט פיל ספנסר דיבר על מה שמיקרוסופט תציג ב-Gamescom. במהלך הפודקאסט ספנסר אמר:

נציג מספר דברים חדשים על הקונסולה עצמה, ונציג אקסקלוסיבי חדש וייחודי. אנחנו גם הולכים לדבר על מותגים גדולים שלנו ויש עוד מספר דברים עליהם נדבר, אבל את רוב הזמן של התערוכה נקדיש למפתחי המשחקים וניתן לעיתונאים הרבה זמן לשאול אותם דברים בנוגע למשחקים שלהם, אנחנו חושבים שהבמה של Gamescom היא יותר על המשחקים, ולכן לזה נקדיש את רוב הזמן. המפתחים ידברו על מה שהם מצליחים להוציא מהקונסולה, ועל איך שהיא עובדת. בנוסף הם ידברו על מערכת הענן ועל הקינקט. קבוצת הפיתוח של Froza ידברו על חווית הפיתוח ועל העבודה שהם עושים. לסיכום, אני חושב שתהיה "הופעה" מעולה, כי אחרי הכל, המפתחים הם אלו שגורמים לקונסולה "לשיר".

בנוסף לכך, האורחים ב-Gamescom יזכו לשחק בדמואים של מספר משחקים על ה-Xbox One בדוכנים של מיקרוסופט, ונאמר שדוכן מיקרוסופט שיוקם שם יהיה הדוכן הגדול ביותר שאי פעם היה למיקרוסופט באירועים מהסוג הזה.

בנוסף לאקסקלוסיבי שעדיין לא הוכרז, ה-Lineup של מיקרוסופט יכולל את המשחקים הבאים:

[divider]

gamescom

Gamescom תתחיל ב21 החודש ותסתיים ב-25 בגרמניה, ומלחמת הקונסולות כמובן תמשיך שם, וצפויה להיות המערכה הגדולה האחרונה במלחמה הזאת לקראת ההשקה.
איזו קונסולה מנצחת לדעתכם עד עכשיו? שתפו בתגובות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות