הסקירה המלאה של הגיימפליי של Grand Theft Auto V Online

היום  יצא ה-Gameplay למצב ה-Online ב-GTA V, והציג מספר דברים מעניינים, בסקירה זו הגיימפליי ינותח,  ונוציא כמה מידע שביכולתנו להוציא ממנו.

לפני כשלושה ימים פורסם באתר Rockstar שחשיפת GTA Online תהיה היום, וכך קרה, היום ב17:00 בדיוק פורסם הגיימפליי טריילר למצב ה-Online של GTA V וחשף המון מידע. קחו בחשבון שמצב האונליין / מולטיפלייר של המשחק ייפתח ב-1 לאוקטובר, כשבועיים לאחר ההשקה.

car-bike

ב-Grand Theft Auto Online, אולפני Rockstar ניסו להפוך את העולם של GTA לעולם חי ברשת עם מספר שחקנים, מה שאתם בוחרים לעשות בעולם הזה – נתון להחלטתכם. העולם חי, מתרחב ומלא בדמויות שאפשר להכיר, ופעילויות שאפשר לבצע.
Welcome
Welcome

המערכות ב-GTA Online הן כמובן דומות למערכת המשחק ב-GTA V, המערכת הראשונה שמוצגת היא מערכת היריות, שכמו שנאמר קודם, דומה מאוד למערת היריות במשחק Max Payne 3.

Wep

WeaponMechanics

בעולם תוכלו למצוא מספר פעילויות שאפשר לעשות עם שחקנים אחרים, מובנות – כמו קרבות הורדות ידיים או משחקי ספורט, ולא מובנות – כמו צניחה מהרים גבוהים.

הורדתידיים

 

"I Belive I can fly"
"I Belive I can fly"

גם ב-Online, בדומה למשחק. אפשר להרוויח ולבזבז כסף במספר מקומות בלוס סאנטוס, פשוט להנות מלהסתובב בעיר, או להיכנס לצרות, להכיר חברים ואיך לא.. אויבים.

Gettingintotrouble

אחת האפשרויות המרכזיות ב-GTA Online היא האפשרות לאסוף קבוצה של שחקנים ולהקים צוות, עם הצוות ניתן לבצע שודים, לבזוז חנויות או לשחק נגד צוותים אחרים במודים קלאסיים של Multiplayer (ניתן לשער שמודים כמו Team Death Match, Capture The Flag, וכו') וואפילו לשחק ביחד במשחקי ספורט, הדבר המרכזי שאפשר לעשות עם הצוות זה לסיים משימות שבעזרתם מרוויחים כסף ומוניטין.

crew

crewmission

מה עושים עם הכסף? בעזרת הכסף, אתם יכולים לשנות את תספורת הדמות שלכם, לקנות בגדים, נשקים ורכבים. כשעושים הרבה כסף – אפשר לקנות בית כדי לארח את החברים (ולשחק קצת GTA V בסוני) ולקנות מוסך ולאחסן בו את אוסף המכוניות שלכם.

garage

hair-style

apartment

עם כלי הרכב שתאחסנו במוסך, תוכלו ללכת למירוצים באוויר, בים, וביבשה. או סתם להסתובב ולהשוויץ.

air

race

SEA

כל דבר שאתם עושים, עוזר לכם להתקדם בעולם המשחק. ובמהלך המשחק אתם תכירו דמויות חדשות, תעשו משימות שונות שהדמויות שתכירו יתנו לכם ואין גבול לדברים שתוכלו לעשות, ככה שלעולם לא ישעמם לכם.

newmiss

אחד הפיצ'רים המרכזיים ב-GTA Online הוא כלי "מכין התוכן" של המשחק, והיא יאפשר לכם לעשות מירוצים ומפות Death Match, ואז לשתף אותם בעולם, או להוריד מה ששחקנים אחרים הכינו.

contentmaker

לפי האייקונים שנראים בטריילר, הגיימפליי צולם על קונסולת ה-Playstation 3, והביצועים לא רעים בכלל, אפשר אפילו לומר טובים, אז כל מי שדאג שהביצועים על הקונסולות הישנות יהיו רעים, יכול להירגע.

[divider]

לסיכום, GTA Online יציע לשחקנים את החופשיות והכיף של משחקי GTA, אבל עם חברים, ויציע המון דברים שאפשר לעשות לבד ועם חברים, וזה נראה אחד ממצבי ה-Online הכי גדולים שאי פעם נראו במשחק שקיים בו גם סינגל פלייר. GTA V יצא ב-17 בספטמבר ל-Playstation 3 ול-Xbox 360, ו-GTA Online ישוחרר יותר מאוחר ב-1 באוקטובר, ויגיע בחינם לכל רוכשי GTA V. חדשות נוספות על GTA V ימשיכו להגיע.

GTA-V-מולטי-גיימפליי

מה דעתכם? האם Rockstar עשו את אחד ממצבי ה-Online הטובים שנראו בעולם הגיימינג בשנים האחרונות לפי מה שראינו? שתפו אותנו בתגובות. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סקירה מעולה!
תודה 🙂

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x