GTA V – רשימת ההישגים נחשפת (achievements)

הישגים-grand-theft-auto-v

רשימת האצ'יבמנטס של GTA V לאקסבוקס 360 נחשפה. אתם מוזמנים להציץ אך היזהרו! כי היא מכילה כמה ספוילרים.

עבר על רוקסטאר שבוע גדול, אחרי שחשפה לעולם את טריילר המולטיפלייר של המשחק הגדול של השנה ובטח המשחק הכי גדול שלה בהיסטוריה- Grand Theft Auto V.  גם עלינו עבר שבוע עמוס בחשיפות ובטריילרים גדולים של כותרים אחרים. המגוון המאוד רחב של פעילויות שראינו בטריילר חשיפת המולטי, מצביע על כך כי שחקנים יהיו מסוגלים לעשות כמעט כל דבר באפוס הפשע בעולם הפתוח הבא של GTA V.

רשימה של הישגי Xbox 360 של המשחק (achievements) מחזקת עוד יותר את האפשרויות המסקרנות של GTA 5. בעוד שמדובר בהישגים שלא בהכרח קשורים לסיפור המרכזי, למרות שחלק מהם עלול להרוס הפתעה או שתיים. מצד השני, הם יכולים גם להציע אפילו יותר סיבות משכנעות כדי לחקור את עיר לוס סנטוס. (ראה הוזהרם).

חלק מן ההישגים קשורים לרכישת נדל"ן ועסקים. כמו "מסחר אלפא הטהור" (Trading Pure Alpha) שמתגמל את השחקנים שמשקיעים בסימולציה של שוק המניות במשחק. אחד ההישגים המעניינים הוא "מעבר לכוכבים" ("From Beyond the Stars,") מדובר בהישג ​​"לאיסוף כל חלקי החללית" – מה שיכול להיות התייחסות לאחת המשימות במשחק Bully של רוקסטאר, אולי? או שמועות על חייזרים?

יותר משליש מההישגים קשור ל Grand Theft Auto Online, כלומר, שחקנים רבים לא יוכלו לעשות לצבור מספיק נקודות או גביעים עד ה -1 באוקטובר, היום שבו ייפתח מצב האונליין של המשחק. הנה הרשימה המלאה:

GTA 5 יגיע לפלייסטיישן 3 ו-Xbox 360 ב- 17 בספטמבר.

מקור: Xbox 360 Achievements

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אם אפשר תרגום של הרשימה בבקשה…

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x