EverQuest Next ה-MMORPG של הדור הבא נחשף

EverQuest-Next-סיקור

סוני חשפה את הפרויקט השאפתני שלה- משחק תפקידים המוני שיהיה חינמי ושמתכוון להיות שונה מכל משחק אחר בז'אנר, שדי קופא על שמריו.

משחק ה- MMORPG החדש של סוני שואף להיות שונה מכל המשחקים אחרים עם סביבות הניתנות להריסה, AI דינמי, קווסטים פרוצדורלים שיווצרו בהתאם להתנהגות המפלצות במשחק, מערכת קרפטינג (crafting) חדשה וכלי יצירה Landmark חדש.

ה-MMORPG של הדור הבא?

סוני אונליין חשפה את המשחק באירוע SOE Live 2013 בלאס וגאס והעניקה פרטים ראשונים על החזון הגדול שלה למשחק התפקידים ההמוני שלה- EverQuest Next שמפותח על המנוע ForgeLight

המשחק נמצא בפיתוח מאז 2009, אך שום מידע רשמי לגביו לא הגיע מסוני, עד היום. לפני כשנתיים, החברה קבלה החלטה לבצע שינויים רדיקלים במשחק, כך שכל ההיבט היצירתי והטכני של המשחק יעוצב מחדש. הגישה חדשה, על פי סוני היא הסיבה העיקרית להכרזה ש EverQuest Next שונה מכל משחק תפקידים MMO אחר בגלל מגוון רחב אפשרויות.

לדברי ג'ון סמדלי, נשיא SOE, משחקי MMO רבים נכשלים בגלל ששחקנים צורכים תוכן מהר יותר מזה שהמפתחים יכולים ליצור. עם EverQuest Next, סוני מציגה "עולם חי", שבו שחקנים יוכלו ליצור תוכן לצד צוות הפיתוח.

מה צופן העתיד לבוא ל EverQuest ו-Sony Online Entertainment? זה בידיים של השחקנים, ואנחנו אוהבים את זה ככה.

עלילה- מה הסיפור?

המשחק לא יהיה כותר המשך או פריקוול לכל אחד מהמשחקים בסדרת EverQuest. הוא מתוכנן להציג לשחקנים "עולם מקביל" של Norrath, אחד שבו כמה מהמקומות והדמויות עשויים להיות מוכרים, אבל ספציפית, מערכות יחסים ואירועים יכולים לסטות מהעלילות הרשמיות של משחקים האחרים. סוני כבר הצהירה על כוונה לחזור לסגנון של משחק יותר כמו EverQuest המקורי, תוך שמירה על ההתקדמות בתכנון MMORPG שהתפתחו בשנים שחלפו מאז השיקה את הראשון.

קלאסים וקלאנים

המשחק יכלול מולטי-קלאסים. לא יהיו דרגות או רמות ב EverQuest Next, אבל יותר מ -40 קלאסים יחודיים בזמן ההשקה. שחקנים יוכלו לערבב ולהתאים את היכולות מכל אחד מהקלאסים בכדי ליצור דמות ייחודית.

תוכלו לקיים שותפויות על פני כל שרת, ובמשך החודשים הבאים, כל שחקן יכול לעבוד יחד עם שחקן אחר כדי לבנות הסדר קבע. לאורך הדרך, ייתכן שיהיו קוואסטים צדדיים או התקפות מפלצת, והבנייה עשויה להתעכב.

סביבה הניתנת להריסה

EverQuest Next יכיל עולם שהסביבה שלו ניתנת להריסה, ולדברי סוני, לא מדובר בסלוגן שיווקי כי "כל פיסה של העולם" ניתנת להריסה. לטענת סוני שום משחק  MMO מודרני לא הצליח ליישם בהצלחה רמה כזו של הרס כמו שהמשחק הזה יביא, ושחקנים יוכלו לבצע שינויים בעולם המשחק ובצורה דרסטית. 

אינטליגנציה מפלצתית

סוני ציינה כי ה-AI במשחק (בינה מלאכותית) EverQuest Next מביאה תכונות דינמיות של בינה מלאכותית, כך שדמויות המחשב, בעיקר יצורים ומפלצות,  יצטרכו "מניעים והעדפות ספציפיות של התנהגות ישירה בדרכים מורכבות ובלתי צפויות".

EverQuest Next Landmark

מעבר לתכונות המשחק החדשות של EverQuest Next , המשחק יגיע עם כלי יצירה בשם לנדמרק, ובשמו המלא EverQuest Next Landmark: כלי לבניית העולם שיהיה זמין לציבור בחורף הקרוב.

לנדמרק מאפשר לשחקנים ליצור מבנים באמצעות התוכנה של סוני, ושקחנים יוכלו לשתף עם החברים או למכור את יצירותיהם. סוני אפילו תיתן הוראות ספציפיות שיעזרו לכם להשתמש בכלי הזה בצורה הטובה ביותר.

באמצעות גישה שיתופית זו, EverQuest Next בסופו של דבר מייצג את המאמץ הגדול ביותר של החברה, הכולל פיתוח שיתופי לראשונה בהיסטוריה של משחקים מקוונים. לכל מי שחשב אי פעם להיות מפתח משחקים, הנה ההזדמנות שלך.

EverQuest Worlds – האפליקציה

למרות שהמשחק עדיין בפיתוח, סוני שחררה להורדה בחינם אפליקציה בשם EverQuest Worlds (להורדה ל-ios / Android) שבה תוכלו לקבל גישה למידע פנים, ובכלל זה תוכן בלעדי ותגמולים על משימות בעולם של EverQuest. מומלץ ללכל מי שרוצה עדכונים על המשחק EQN.

EverQuest Next Landmark ישוחרר בחורף הזה להורדה ללא תשלום וישמש כ"שער" ל-EverQuest Next, שעדיין לא זכה להכרזה על תאריך יציאה.

[button color="gray" size="medium" link="https://www.everquestnext.com/beta-registration" ]לחצו להרשמה לבטא[/button]

מקור: IGN | תמונות: AGB
[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פשוט תענוג
יופי שי סיקור
יוני

תודה

כל הכבוד על ההשקעה סיימון

תודה גיא 🙂