בן 8 ירה למוות בשמרטפית שלו, לאחר ששיחק GTA IV

5

ארה"ב: ילד בן 8 ירה למוות בשמרטפית שלו בת ה – 87, דקות לאחר ששיחק "Grand Theft Auto IV". האקדח ששימש לביצוע הרצח היה בבעלותה.

התקשורת האמריקאית מקשרת בן רצח מזעזע נוסף, שאירע היום ושבוצע על-ידי ילד, לבין משחקי מחשב וזו לא הפעם הראשונה.

על פי הדיווח, בסביבות השעה 17:00 אחה"צ, שיחק הילד במשחק "Grand Theft Auto IV". על פי החשד, זמן קצר אח"כ, הוא ירה באישה מאחורה, בחלק האחורי של ראשה, בעודה יושבת וצופה בטלוויזיה. הילד טען בחקירה כי לחץ על ההדק בטעות, אך החוקרים מעריכים כי הוא ירה בה בכוונה תחילה ומתייחסים למעשה כאל רצח.

זהותו של הילד שחשוד ברצח, עדיין לא נחשפה. השמרטפית שלו, ששמה פורסם, מארי סמודרס, התגוררה בבית נייד במדינת לואיזיאנה שבדרום ארה"ב. המקרה שהתרחש לאחר ששיחק באחד הכותרים הכי אלימים כיום, GTA IV, הוביל לכך שהרשויות מתייחסות למקרה כאל "רצח", אך למרות זאת, הילד לא יוכל לעמוד למשפט, מהסיבה הפשוטה שגילו נמוך מידי. לחוקרים, סיפר הילד, כי מדובר בתאונה בלבד. בניגוד לעדות הילד, WAFB TV מדווחים, כי המקרה בוצע בכוונה. 

החוק בלואיזיאנה קובע כי אלה שלא הגיעו לגיל, לא פתורים מאחריות על מעשים לא חוקיים. למרות זאת, שום דבר בכתבה זו זה לא ישפיע על השיפוט של בתי משפט לנוער כפי שנקבע על ידי החוקה והחוקים של מדינה זו

1

 

החוקרים עוד מדווחים, כי דגם האקדח שבו הילד השתמש הוא קליבר 38 מ"מ. וכי האקדח היה שייך למרי, השמרטפית של הילד, אך המיקום בו מרי אחסנה את האקדח, עדיין לא ברור. 

4

בזמן המקרה, מרי והילד היו היחידים שנמצאו בתוך הבית הנייד. השוטרים מדווחים כי כשהגיעו לזירה, הטלוויזיה הייתה כבויה, אך העותק של GTA IV, עדיין היה בתוך הקונסולה.  

חברי המשפחה של הילד מתעקשים כי מדובר בתאונה מצערת. בעל הבית הנייד הוסיף כי: 

זה שוק בשבילי לשמוע על המקרה בדיוק כמו לכל אחד אחר, מכיוון שהכל היה כל כך שקט. גברת סמודרס אף פעם לא עשתה לנו בעיות, היא הייתה שוכרת נהדרת

מעדויות של קרובים, בני משפחה וחברים, מצטייר כי היחס בן השמרטפית לילד היו יחסים אוהבים ומצוינים ושהם אפילו חלקו את אותו חדר השינה.

החקירה אודות המקרה נמשכת..

מקור: dailymail UK

[divider]

בן 14 מואשם ברצח אימו לאחר שקורקע מלשחק ב- Call of Duty

נער בן 14 הואשם ברצח אימו לאחר שקורקע מלשחק ב- Call of Dutyארהב: ילד בן 14 הואשם ברצח מדרגה הראשונה לאחר שרצח את אמו עם רובה קליבר 0.22 שקיבל במתנה. נח קרוקס, שהיה בן 13 באותו העת, ניסה גם לאנוס את אמו בהתקף של זעם לאחר שקורקע מהמשחק Call of Duty. בשיחת עם מוקד החירום של 911 שהוקלטה זמן קצר לאחר הרצח הוא הודה במעשה: אני לא צוחק בכלל. היא מתה. אני מפחד. …

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תמיד מאשמים את המשחק אבל שחקו בו כמה מליונים ולא הפכו לרוצחים זו אשמת השמרטפית שהשארה אקדח

צודק!