דיסני אינפיניטי – ביקורות ראשונות כבר כאן

Disney-Infinity-REVIEW

המבחן הגדול של חברת דיסני יוצא לדרך עם ביקורות ראשונות ודי מעורבות ל Disney Infinity

"דיסני אינפיניטי" היא התשובה של חברת דיסני למשחק Skylanders של אקטיוויז'ן, כשגם לדיסני יש מתקן להנחת הבובות ושיגורן למשחק, שנקרא Toy Box.  המשחק שוחרר אתמול בארצות הברית וב-23/8 בישראל (למעט גרסת המחשב האישי שתשוחרר באוקטובר). בחברת דיסני לא מקלים ראש בכלל בביקורות, מאחר ומדובר במלחמה ראש בראש עם הסקיילנדרס של אקטיוויז'ן, סדרה שמכרה יותר מ-100 מיליון צעצועים. תחשבו על פיפא נגד פרו אבולושן, כמעט אותה מלחמה על אותו קהל היעד, במקרה הזה בעיקר ילדים.

אז מה חושבים המבקרים?

בגיימאינפורמר אהבו את המשחק מאוד והעניקו לו ציון גבוה- 9/10. מילת המפתח היא "כיף":

דיסני אינפיניטי הוא התחלה מצוינת ואני מקווה שתהיה תמיכה לשנים הבאות. המחשבה על התוכנה שמשלבת את מלחמת הכוכבים, מארוול קומיקס, ומאפיינים אחרים בכספת של דיסני עושה את עתידו של המשחק הזה פשוט מרגש כמו בילוי של אחר הצהריים ויצירת הרפתקאות עם חברים.

דיסני-אינפיניטי-ביקורת

ב-IGN גם העניקו למשחק ציון גבוה. 8.7/10 והמבקר התרשם מהעולם העשיר של המשחק:

דיסני אינפיניטי הוא עיבוד מקסים של אחד מהיקומים הבדיוניים העשירים ביותר למשחק באופן מפתיע.

Disney-Infinity-reviews

מצד שני, האתר גיימס-רדאר העניק למשחק ציון 50, שנבע בעיקר מבעיות טכניות:

אתה הולך לאהוב את דיסני אינפיניטי לפני שאתה משחק בו. אבל ברגע שאתה מתחיל לשחק, וברגע שאתה מתקל בבעיות הטכניות, וברגע שאתה מוצא כי קיימים חסמים ברחבי כל צעד ושעל, אתה מתאכזב. טלאים (עדכונים) עשויים לפתור חלק מהבעיות, אבל נכון לעכשיו דיסני אינפיניטי הוא ניסוי פגום, ורחוק מהחוויה הקסומה שאתה מחפש.

Disney Infinity ציון

להלן הציונים הראשונים למשחק דיסני אינפיניטי:

Disney Infinity ישוחרר בישראל ב-23 לאוגוסט, תחילה לפלטפורמות 3DS, PlayStation 3, Wii, Wii U ו- Xbox 360 ובאוקטובר למשחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות