בליזארד הכריזה על הרחבה לדיאבלו 3: Reaper of Souls

Diablo-3-reaper-of-souls-DLC

במהלך גיימסקום הכריזה בליזארד על הרחבה חדשה למשחק דיאבלו 3. "קוצר הנשמות" יביא תוכן חדש בדמות אויבים חדשים, רמה 70, קלאס חדש בשם Crusader כך שמספר הקלאסים במשחק יגיע לשש. יהיה גם מיסטיקן.

בשבוע שעבר דיווחנו על טיזר ששחררה בליזארד, בנוגע למשהו שנקרא "Reaper of Souls". ההנחה שלנו כי שמדובר בהרחבה ראשונה למשחק דיאבלו 3, וזה אכן מה שקיבלנו בץערוכת 2013 Gamscom

diablo-iii-reaper-of-souls"קוצר הנשמות" היא הרחבה עשירה בתכונות חדשות ותציג קלאס חדש בשם Crusader (הצלבני), בעל סגנון לחימה המתרכז סביב מגינים, מחבטים וקסמים לטווח קצר, כך שהמספר הכולל של קלאסים במשחק יגיע לשש. לצד הקלאס החדש, שחקני דיאבלו 3 יקבלו גם Act נוסף וילחמו נגד אויבים חדשים כגון שרפים (Seraphs), התליין (Executioner) ועלמות מוות (fallen Death Maidens), כמו גם אויב חדש, the Malthael, שעובד כדי לקצור שדים ובני אדם כאחד. בליזארד תצרף גם "אומן" חדש- מיסטיקן.

הרמה עולה ל-70

בנוסף, מי שכבר הגיע לרמה של 60, ישמח לדעת שההרחבה תכלול עוד עשר רמות נוספות, כך שתוכלו להגיע לרמה של עד 70.

וזה לא הכל, כי בליזארד גם עובדת על יותר אפשרויות לסוף המשחק של דיאבלו 3, שיקרה מתישהו בעתיד ויכלול בין 15 ל-20 דקות נוספות של סוף אחר למשחק.

Loot 2.0

בליזארד ,שים דגש גדול יותר על שלל בדיאבלו 3 עם ההרחבה זו,  "שלל 2.0 ', שבגדול מדובר בשינוי שיקטין את סך השלל אך יגדיל את האיכות שלו, מה שיאפשר סיכוי גבוה יותר להשיג פריטים אגדיים. או שלא…

מקור: פוליגון

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות