שובו של האנס זימר: ילחין את הפסקול של Beyond: Two Souls

Beyond-Two-Souls-האנס זימר

תערוכת גיימסקום שמתקיימת בימים אלה בגרמניה, מביאה אינספור עדכונים וחדשות.  דייויד קייג', מפיק המשחק Beyond: Two Souls הודיע כי האנס זימר יהיה אחראי על הפסקול ושמדובר בשעתיים של מוסיקה תזמורתית מלאה.

האנס זימר (או צימר למי שמתעקש) אחראי לכמה מהפסקולים הידועים ביותר מכל הזמנים, אבל במשחק הזה הוא לא לבד. החברה הודיעה גם כי זימר ישתף פעולה עם המלחין הבריטי לורן בלף (Lorne Balfe), שאחראי על הפסקול של Assassin's Creed 3 וביחד, יהיו אחראים על הפסקול של אחד המשחקים המבטיחים השנה- Beyond: Two Souls.

אנחנו מאמינים שעם תוספת של אלן פייג', ווילם דפו, ועכשיו האנס צימר עם הפסקול – אנחנו באמת מביאים את האנשים הטובים ביותר, המוכשרים ביותר שם כדי ליצור את הרגש בדור הבא, ויש לנו פסקול יפה במשחק

שני המלחינים כבר שיתפו פעולה בסרטים כמו Inception וסרט שרלוק הולמס האחרון מ-2011, ולורן אף תרם כמה לחנים לסרט 'עלייתו של האביר האפל'  שחתום עליו זימר. 

מאז קרייסיס 2 ב-2011, זימר לא הלחין פסקול למשחקים, ואם נחשוב על זה רגע, הוא מלחין פסקול למשחק מחשב פעם בשנתיים, מאז 2009, כשהיה אחראי על הפסקול המעולה של Call of Duty: Modern Warfare 2.

Beyond: Two Souls הוא משחק מתח/פסיכולוגי שמפותח בלעדית עבור הפלייסטיישן 3, ע"י חברת Quantic Dreams (מפתחת Heavy Rain). שחקן הקולנוע המוערך,וויליאם דפו הוא אחד מהדמויות הראשיות במשחק, כמו כן, השחקנית הצעירה אלן פייג', שזכורה לנו גם מפרשיית הזהות הגנובה

המשחק Beyond: Two Souls ישוחרר ב-11 לאוקטובר, בלעדית לפלייסטיישן 3.

מקור: joystiq


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מלחין ענקקקקקק!!