Battlefield 4: מבט על הקלאסים של כל הצבאות

Battlefield-4-classes-קלאסים

DICE פרסמה את הקיטים למולטיפלייר של באטלפילד 4: Assault, Recon, Engineer ו- Support לשלושת הצבאות: ארה"ב, רוסיה וסין.

בהמשך למידע האחרון ששחררה DICE, שעודד שחקנים לשחק כקבוצה ולא כיחיד, מעצב משחקיות הליבה של המשחק, אלן קרץ, פרסם בבלוג הרשמי של המשחק תמונות של כל אחד מהצבאות והקלאסים בבאטלפילד 4. אין כאן יותר מדי מידע, בעיקר תמונות של כל הצבאות עם הקיטים לכל קלאס בהם.

Engineer

את התמונה של המהנדס הסיני, ראינו כאן. למרות שמדובר בהמשך ישיר למבנה הקלאסים בבאטלפילד 3, קרץ טוען כי התוצאה הסופית שונה בהרבה. לדוגמה,

הפעם יש למהנדס הרבה יותר וריאציה בשימוש בנשק נגד רכבים. כמו כן, השימוש במשבית רכב ובמערכות נשק מונחה שהמהנדס עושה בהם שימוש, קיבלו אספקט רחב יותר של טקטיקות שברשותו.

לדבריו, זה כולל כל דבר, החל בשימוש בנשק בעל נזק גבוה  (כמו RPG-7V2) או נשק חכם עם נזק נמוך (MBT LAW), וגם נשק שחוזר אלינו מ-Battlefield 2  ה-FGM SRAW -172.

Support

לתמיכה (Support) יהיו אפשרויות התקפיות יותר מאשר בעבר , עם שימוש ב- C4 וקליימורים מ-Battlefield 3. כמו כן XM25 , מרגמה להתקפות למרחקים ואת היכולת להשתמש בשני נשקים Carbine ו-DMRS.

Recon

הצלף/סנייפר/ריקון (Recon) קיבל דחיפה בבאטלפילד 4 וצורך לניידות, כמו גם לשחק בסגנון Ops Spec שגם חוזר מ-BF2. לעשות שימוש בנשק קרבין, C4 (או קליימורים), וחיישני תנועה כדי שיעזרו לו ללכת מאחורי קווי אויב. חובבי תפקידי הצליפה המסורתיים יותר ייהנו ממכניקת צליפה חדשה ברובי צלפים, אפשרות חדשה שנקראת rebalanced.

rebalanced היא היכולת לאפס את הכוונות , בנוסף לאופטיקה ואבזרים נוספים. לבסוף, שחקני Recon עדיין יכולים לנצל את MAV, T-UGS, וכמובן ה-Radio Beacon כדי לעזור צוות שלהם.

Assault

לבסוף, נשאר ה-Assault כשעדיין מדובר בחיילי תקיפה שרצים והורגים באמצעות הנשק העיקרי, אך גם מתנהגים כחובשים. כחובש יהיו לך ערכות עזרה ראשונה (מד-קיטס), דפיברילטורים, וגם רימוני פלאש 40mm

במהלך החודש האחרון שוחררו המון סרטוני משחקיות למצב המולטיפלייר של המשחק BF4, אתם מוזמנים להתרשם מהגיימפליי שם וגם מהכתבה על השינויים הקטנים של הקלאסים והנשקים.

באטלפילד 4 ישוחרר בישראל ב-1 בנובמבר, ל-PC ל-PS3 וה-Xbox 360. בהמשך גם לקונסולות של הדור הבא.

מקור: blogs.battlefield

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות