Assassin’s Creed IV – יש חיים מתחת למים

AC4-Underwater-Harpoon-Footage

לצוד כרישים ולצלול בעולם של  Assassin’s Creed 4 הולך להיות מהנה.

יוביסופט שחררה 2 סרטונים חדשים למשחק Assassin’s Creed IV: Black Flagהחושפים גיימפליי מתחת לפני המים, כלומר השלבים בהם תשחו ותצללו, וגם הצגה של מכניקת הציד כשמדובר בכרישים.

מתחת לפני המים

לדברי מייקל המפטון, מעצב משחק בכיר ביוביסופט, מתחת למים במשחק יושפע מתנאי גאות ושפל. תצטרך להשגיח על כרישים, צלופחים, מדוזות, קיפודי ים, וזרמי ים. כמובן שלא היו מסיכות חמצן בתקופת תור הזהב של הפיראטים, אבל המשחק מספק "מד חיים נדיב", המאפשר לשחקנים לחקור "די הרבה זמן" את הסביבה לפני שנגמר להם האוויר. מקורות חמצן ניתן למצוא מתחת למים.

לצוד כרישים

את הסרטון השני, הציגה יוביסופט במסגרת ראיון לאתר יורוגיימר שהתקיים עם סבסטיאן ברטון, מעצב בכיר ביוביסופט ששופך קצת אור על הכרישים והציד מבעד לספינה ב AC4

בסופ"ש האחרון שחררה יוביסופט 4 צילומי מסך חדשים המציגים את החלק המודרני של העלילה ב-Assassin's Creed 4, אחרי שחשפה בשבוע שעבר את המולטיפלייר של המשחק. מצב האונליין שתמונות ראשונות שלו נחשפו לראשונה במסיבת העיתונאים של יוביסופט בתערוכת E3, יותר נכון דלפו לרשת.

Assassin's Creed IV: Black Flag ישוחרר ב-1 לנובמבר לקונסולות PS3, Xbox 360 ו- Wii U. שחקני ה-PC ייאלצו להמתין מס' שבועות להשקה והמשחק גם יגיע לPS4 ול-Xbox One ביום ההשקה.

תודה ל gematsu

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x