Xbox one – הקינקט יהיה מסוגל לפסל את הפנים שלכם ב-3D

microsoft-xbox-one-קינקט

חברת מיקרוסופט חשפה בתערוכת Comic Con פיצ'רים חדשים ותכונות לאקסבוקס של הדור הבא – Xbox one

במהלך הפנל "העתיד של Xbox" בתערוכת Comic Con שבסן דייגו, חשף ניק ברטון טכנולוגיה משופרת של הקינקט שתאפשר למצלמה למפות את פניו של שחקן ו"לפסל" אותם לחלוטין לדגמים של דמויות במשחקים. זה לא רק מרקם כמו התכונה שכבר קיימת בכמה וכמה משחקים, אלא זיהוי ושחזור של הגיאומטריה ברמת 3D של הפנים וגם מסת הגוף של שחקן.

בנוסף לכך, הודות לרזולוציה גבוהה יותר מפי עשר מהקינקט הנוכחי של ה-Xbox 360, המצלמה יכולה לקרוא את קפלי פניו של השחקן ולהבחין בין אצבעותיו אפילו ממרחק של שלושה מטרים.

התכונה תהיה זמינה לכל מפתחים שיעדיפו להשתמש בה.

האתר IGN דיווח עוד מהתערוכה כי במשחקי מכות למשל, מצלמת הקינקט תדע לזהות כל שחקן ושחקן וכך להתאים לו את הקונפיגורציה של המקשים. בנוסף  ה-Xbox one יקליט באופן קבוע את הגיימפליי במשחקים שלכם למשך ה-5 הדקות האחרונות ששיחקתם. בכל שלב תוכלו להגיד "xbox record" ולצפות ב-30 שניות מהוידאו האחרון שהוקלט.

מקור: dualshockers 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נשמע נחמד אבל גם די מיותר. הכנסת פנים למשחק קיימת כבר שנים (לא ברמת פירוט כזאת, אבל עדיין). אני בתור גיימר לא מת על הרעיון של לראות את עצמי בתוך משחק כי זה שובר את האשליה, אבל זו כמובן דעתי.

חוץ מזה, אני רוצה לשבח אתכם על האתר, אני נהנה מאוד לקרוא את הכתבות כאן, המשיכו כך!

אבל תחשוב שזה פותח את הדרך למשחקים חברתיים, לא רק בפייסבוק אלא ממש לראות לדבר ולעשות דברים עם חברים אמיתיים במנוע במשחק, זה נראה לי העתיד למה לא נראה שיש לרשתות החברתיות הרבה לאן להתקדם בתצורה של תמונות וטקסטים

צודק
זה העתיד

תודה על המחמאה בן.

אתה צודק לגבי שבירת האשליה למרות שיש משחקים שזה כן יכול להתאים

אני זוכר שזה היה קיים עוד בריינבוסיקס וגאס הראשון וזה היה דווקא מגניב
אהה אפילו שמרתי תמונה מאז, אני זה החייל משמאל
🙂

גדול!

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x