סופ”ש מוטורי: F1 2013 , WRC 4 , Grid 2 ועוד ..

 WRC-3

שני כותרי מירוצים גדולים צפויים לחרוך אספלט ולחרוש חצץ וירטואלי כבר באוקטובר הקרוב.

נתחיל עם WRC4, הסדרה הותיקה שהתחילה את דרכה עוד ב2001 על ה-PS2 מתחדשת כשהיא צפויה לשחזר לנו את הסבב של השנה הנוכחית עם הקבוצות,הנהגים וכמובן גם המכוניות. המשחק יכלול מצב קריירה חדש כמו גם גרפיקה וסאונד משופרים, כל זאת ועוד יושג בעזרת המנוע-משחק החדש של המפתחת Milestone האיטלקית. שיפורים נוספים שיהיו למשחק הם תאורה ומזג-אוויר ריאליסטים יותר, כאשר בכל מיקום שונה, אם זה בספרד שטופת השמש או פינלנד מכוסת השלג, אנו נקבל תנאים שונים אשר יהיו נאמנים למסלול. המפתחת אומרת כי גם נקבל מצב אונליין חדש אשר צפוי להיות יותר תחרותי ודינמי.

WRC-2

בינתיים אין תמונות מהמשחק או טריילר מכיוון שהמשחק צפוי להחשף לראשונה לציבור בתערוכת Gamescom בגרמניה בתאריך 21 באוגוסט, כאשר הוא צפוי להיות מושק רשמית ב30 באוקטובר ב- “שבוע המשחקים של פאריז” לPC, PS3 , PS Vita ו- Xbox 360.

F1-2013-Announced--PS3,-Xbox-360--PC

נמשיך עם F1 2013 של Codemasters. ענקית משחקי המירוצים שידועה בזכות סדרות כמו Dirt ו-Grid הכריזה על ה4 באוקטובר כתאריך השקה למשחק. כמו שכבר סיקרנו בעבר, במשחק נוכל לשחזר את עונת הנוכחית של סבב הF1 כמו גם להתחרות במסלולי עבר, להתחרות בנהגים משנות ה90 ובמכוניות מאותה תקופה. כמו כן המשחק צפוי להגיע ל-PC, PS3 ול-Xbox 360. לציון מאורע זה המפתחת משחררת גיים-פליי (תחת פיתוח,עדיין) טריילר המציג את ההקפה של מסלול ה- Hungaroring בהונגריה, כאשר הסבב המציאותי מתקיים שם בסוף השבוע הזה. הקריינות היא של אנטוני דוידסון, נהג פורמולה1 לשעבר וכיום יועץ טכני למשחק, בה הוא מסביר איך לתקוף כל סיבוב במהירות המירבית וזאת כמובן כדי להשיג זמני הקפה יותר קצרים.מקווה שתהנו מהטריילר כמוני!

הרחבה ל GRID 2

grid-2

ולסיום, שוב Codemasters. אך הפעם חבילת DLC אשר שוחררה רק לפני מס’ ימים ל- Grid 2 המעולה. בחבילה ששמה Peak Performance Pack (או חבילת שיפורי קצה) מכילה שישה מכוניות משופרות בגרסה מיוחדת אשר יהיו זמינות להתחרות בהן בכל מצבי המשחק. המכוניות הן:

  • Dodge Charger RT
  • Ford Mustang Mach 1 Twister Special
  • Chevrolet Camaro Z28 RS SS 1970
  • VW Golf R
  • BMW E30 M3
  • BMW 1 Series M Coupe

יש גם טריילר לחבילת ההרחבה:

ואם אתם לא מסתפקים ב-DLC, יש דברים הרבה יותר רציניים (ומגניבים!).

ובשורה משמחת לכל בעלי הגאי המירוצים לPS3. לדברי קול רודג’רס ה- Game Director (הבמאי, אם תרצו) של DriveClub ל-PS4, כל שחקן אשר לו הגה שהינו מותאם כעת ל-PS3 יהיה מותאם גם עם  ה-PS4. זאת לצערנו לעומת ה-Xbox One, כי מיקרוספט כבר הכריזה כי אף אביזר שמותאם כעת ל-Xbox 360 לא יהיה מתאים ל-Xbox One, אפילו ההגה הרשמי מבית מיקרוסופט.

אז מה אתם אוהבים? את האספלט האורבני או את הבוץ והשלג של השטח (הוירטואלי כמובן)? ספרו לנו

מקורות: Codemasters, WRC, Simdriving

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות