'הלוחם האולטימטיבי' מגיע ל WWE 2K14

Ultimate Warrior, אחד מאגדות הניינטיז של ה-WWE, יצורף כדמות בונוס לכל מי שיבצע הזמנה מוקדמת למשחק WWE 2K14.

אתר המעריצים the Smackdown hotel חשף תמונה שמציגה את הבונוס להזמנה מוקדמת למשחק WWE 2K14, הלוחם האולטימטיבי- Ultimate Warrior, הלוחם הצבעוני שראינו במשחקים Legends of Wrestlemania מ-2009 ו- WWE All-Stars מ-2011.

Ultimate-Warrior-WWE-2K14

Ultimate Warrior

הלוחם האולטימטיבי נחשב לאחד הלוחמים המסתוריים שאי פעם החזיקו בחגורת האליפות של ה-WWE. הבחור החסון שנראה כמו דמות שנפלטה מחוברת קומיקס,  נהג להסתיר את פניו במסכה צבועה ודיבר בחידות מסתוריות, ועד היום ניכרת ההשפעה שלו על עולם ה-WWE.

את הופעת הבכורה שלו הוא עשה בשנת 1987, כאשר תפס את תשומת לבו של עולם WWE עם מבנה הגוף החסון שלו, צבעי ניאון בפניו המאופרות וכניסה אגרסיבית לתוך הזירה. בעוד שרוב המתאבקים הלכו לאט למעגל בריבוע, Ultimate Warrior רץ במלוא המהירות במורד רמפת הכניסה ורץ במעגלים סביב הטבעת כאחוז דיבוק.

warrior2k14

הנצחון הגדול ביותר של הלוחם האולטימטיבי, התרחש בראסלמניה השישי במספר ב-SkyDome שבטורונטו, מול 67,000 צופים, כשניצח את האלק הוגאן כדי לזכות באליפות ה-WWE הראשון שלו. באותו הלילה, הוא השיג את ההישג הנדיר של החזקת אליפות ה- WWE והאינטרקונטיננטל בו זמנית.

לאורך כל שנות ה -90, הלוחם האולטימטיבי הופיע ונעלם בתחרויות ה- WWE, כולל קרב מפורסם נגד לוחם צעיר בשם טריפל אייץ' ברסלמניה 12, ולבסוף צץ באליפות העולם בהיאבקות למשחק גומלין עם הוגאן בליל כל הקדושים ב-Havoc בשנת 1998, תחרות שסימנה את הופעתו הגדולה האחרונה שלו, שהביאה לסיום מאכזב לקריירה של אחד מהמתחרים הייחודיים ביותר של ענף האיבקות הבידורי.

חברת Take-Two הכריזה על תאריך השחרור למשחק (2/11 אירופה) וגם חשפה סרטון ראשון + עטיפה רשמית למשחק שעליה מככב כידוע, כוכב הקולנוע וסופרסטאר WWE, דה-רוק.

http://www.youtube.com/watch?v=t9ODf2rsmRQ

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הדמויות ממש מצחיקות ומגושמות -כמו בובות שעווה.

כי הסרטון לקוח מהמשחק
WWE All-Stars

המשחק הרשמי ייראה יותר טוב

http://www.youtube.com/watch?v=Hm9axR4gBYg

תמיד הגרפיקה לא משהו. דווקא מבחינה גרפי
WWE All-Stars
נראה טוב יותר..