גיימר בן 18 מטקסס "התבדח" בנוגע למשחק מקוון, וכעת צפוי ל-8 שנות מאסר

League-of-Legends-משחק

נער מטקסס ששוהה בכלא מאז מרץ עומד בפני עונש מאסר של שמונה שנים בגלל תגובה אלימה בדיון על המשחק LoL בפייסבוק שדווחה כטרוריסטית.

הסיפור מתחיל בחודש פברואר, כשנער בשם ג'סטין קרטר שיחק במשחק "League of Legends", משחק אסטרטגיה בזמן אמת מרובה משתתפים, שלאחריו, בדיון בפייסבוק, שחקן אחר כינה אותו 'לא שפוי'. תגובתו של קרטר, שהיום הוא מתחרט עליה עמוקות, הייתה:

אה, כן, אני דפוק בראש אמיתי! אני הולך לבצע ירי המוני בבית הספר מלא בילדים ואחר-כך לאכול להם את הלב בעודו פועם.

אישה קנדית שראתה את התגובה, חיפשה את הכתובת של ג'סטין קרטר, וגילתה כי הוא גר קרוב לבית ספר יסודי, והחליטה מיד להתקשר למשטרה ולדווח על מה שנראה בעיניה כאיום טרוריסטי. קרטר נעצר חודש מאוחר יותר, והוכנס לכלא. לאחרונה הוא חגג את יום הולדתו ה -19 מאחורי סורג ובריח.

Justin-Carter
ג'סטין קרטר

הרשויות האשימו אותו בביצוע איום טרור. אם הוא יורשע, הוא צפוי לעמוד בפני שמונה שנות מאסר. הרשויות ציינו כי תקריות הירי האחרונות בבבתי-הספר, כשהאחרונה היתה בניוטאון, קונטיקט, הן נושא מאוד רגיש וגרמו להם להעריך את כל האיומים הפוטנציאליים ברצינות. בלש במשטרת אוסטין הצהיר:

לאור המצב והתקריות האחרונות, אמירות כמו אלו של ג'סטין, נלקחות ברצינות רבה.
ג'ניפר קרטר, אימו של ג'סטין

אביו של ג'סטין, ג'ק קרטר, אמר כי בנו לא עוקב אחרי החדשות בכלל. בהצהרה לערוץ חדשות מקומי הוא טען אף כי בנו הוסיף אח"כ שתי המילים שחתמו את התגובה: “lol” ו- “jk” ("לצחוק בקול רם" ו-"סתם, בצחוק"), מה שמצביע על כך שהצהרתו של ג'סטין הייתה צינית לגמרי. LoL אגב, זה גם ראשי התיבות של המשחק.

ג'סטין הוא סוג של ילד שלא קורא עיתונים, הוא לא צופה בטלביזיה ולא היה מודע לאירועים העכשוויים. הילדים האלה, שהם לא מבינים מה הם עושים. הם לא מבינים את השלכות. הם לא מבינים.

אימו של ג'סטין, ג'ניפר קרטר, העלתה עצומה לעתירה באתר change.org בכדי לשכנע את היועץ המשפטי למדינת טקסס, גרג אבוט, לשחרר את בנם.היא רוצה להגיע ל 50 אלף חתימות וכרגע עומדת על 24 אלף.

הדיון הקרוב בבית -משפט נקבע ליום ה- 1 ביולי. שזה היום.

מקור: dailycaller

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגזימו איתו, היה מספיק לעצור אותו לכמה ימים רק בשביל שיבין שיש הבדל בין המשחק לעולם האמיתי

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x