South Park:The Stick of Truth – תסריט של 850 עמודים! או שלא .. ?

south-park-the-stick-of-truth-video-game

חדשות טובות וקצת פחות טובות למעריצי סאות'פארק: יוצרי הסדרה מפגיזים בתוכן, שהגיע לכדי 850 עמודים (!) אך נדרשו מהחברה לקצץ לטובת חלוקה להרחבות של DLC

טריי פארקר ומאט סטון, יוצרי הסדרה, התארחו בכנס קומיקקון (Comic-Con) אשר מתרחש בימים אלה בסן דייגו. במהלך אחד הפאנלים נשאלו לגבי אורך התסריט אשר נכתב לטובת המשחק, התשובה הייתה שהתסריט הגיע לכדי 850 עמודים! אכן בשורה משמחת אבל כנראה שזה היה יותר מדי, כי המפתחת או המפיצה (לא נחשף מי) דרשה מהם לקצץ באורכו של התסריט, כדי שאת החלק שקוצץ יוכלו להפוך לDLC ולגרוף עוד כמה דולרים לקופת החברה.ברגע זה הקהל התחיל להתחמם ולהביע את אי רצונו מאותה דרישה כאשר פרקר וסטון מסכימים עם הקהל שבאולם. התגובה של פארקר היתה:

And I agree…f**k that.

South Park 2013 משחק

לאחר מכן ציינו כי את התוכן שקוצץ אנחנו נזכה לראות, “בצורה כזאת או אחרת", כשכרגע הם שוקלים להוסיף את התוכן אולי לסדרה עצמה אבל הם "לא מתלהבים מהרעיון הזה". במהלך הפאנל, גילו היוצרים כי משחקים כמו The Elder Scrolls V: Skyrim, EarthBound, Paper Marioו-The Legend of Zelda היוו עבורם השראה ליצירת המשחק.

כרגע המשחק מתוכנן לצאת לPS3, לXbox 360 ולPC "בתקופת החגים הקרובה או בכל תקופת חגים קרובה" קרטמן אומר.

אז מה דעתכם?אחרי שהמשחק ניצל והזיכיון נרכש ע"י יוביסופט מידי THQ שפשטה את הרגל, אתם שמחים שהמשחק פשוט ייצא או שאתם מאוכזבים שאנחנו נקבל "חצי משחק"?

מקור: פוליגון

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היי, זה כתב חדש.

בהתחלה חשבתי שזה סיימון ^^

בכל מקרה, זו כתבה מצוינת, ליאור, ובהצלחה בתפקיד 🙂

תודה 🙂

בהצלחה!

רק כסף מעניין את המפיצות הבזויות
מת כבר לשחק בזה!

ברור שאחנו מאוכזבים שנקבל רק חצי משחק נקווה שנקבל את החצי הטוב לפחות…

אכן נקווה אבי .. אני רק מאוד שמח שהמשחק הזה יראה אור יום כי לא מזמן קיבלנו דוגמא איך כותרים ענקיים כמו פה יכולים להיות מבוטלים ברגע , אני מדבר על
StarWars 1313
בעקבות הרכישה של דיסני את לוקאס ארטס .. המשחק כנראה לחלוטין מבוטל, אבל מי יודע …