מפתחי Simcity עוזבים את חברת Maxis, מה הסיבה?

jellygrade

לפני יומיים (16/7) עזבו 3 אנשי צוות של Maxis (שעבדו בין היתר על Simcity האחרון), על-מנת ליצור סטודיו אינדי חדש, כעת, הם מספרים מה גרם לכך.

אושן קוויגלי, מנהל הקרייאטיב, אנדראו ווילמוט,  אדריכל מוביל ומתכנת משחקיות מוביל ודן מוסקוביץ; שלושתם עזבו את Maxis אתמול, על-מנת ליצור סטודיו אינדי חדש, העונה לשם Jellygrade.

היום, אושן קוויגלי מסביר מה גרם לו ולשאר הצוות לעזוב, אך לפני ההסבר, הוא ציין שזה לא קשור להשקת המשחק Simcity האחרון, שהייתה מלאת תקלות, אך למרות הכל, התקלות הפכו את ההחלטה על העזיבה – קלה יותר. בנוסף, פרוייקטים אישיים שחשב עליהם, לא יכלו לצאת לפועל, אך כעת זה אפשרי. בדברים שאמר, ציין את הדברים:

הייתי מיואש מההשקה של משהו שנתתי לו כל כך הרבה אהבה ותשומת לב, אך ההשקה של Simcity הפכה את ההחלטה שלי לקלה יותר, למרות שבסופו של דבר הייתי עושה זאת בלי קשר. בכנות, גם אם ההשקה של EA הייתה חלקה, או קשה, החלטתי על המהלך עוד לפני. זה ה-Simcity השלישי שאני שותף בו, כאשר השניים האחרים היו Simcity 3000, Simcity 4 וה-Simcity הזה. ל-EA יש רשימה ארוכה של פרויקטים שהם רוצים לעשות ובצדק, הם חברה גדולה, עם מומנטום גדול. אך אם יש לך משהו חדש ומקורי, משהו ייחודי לך, שאתה רוצה לעשות, זאת לא הסביבה לעשות זאת.

סטודיו האינדי שנפתח אתמול, Jellygrade,  עובדים כעת על משחק ל-iPad.

השקת המשחק SimCity זכורה כאחת ההשקות הקטסטרופיות של הענף, בשנים האחרונות. אפשר להבין מדוע המפתחים לקחו את זה קשה ובאופן אישי.

simcity-fail-launch

 מקור: vg247

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חבל

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x