Modern Warfare 4 עדיין חי ומפותח ע"י Sledgehammer [שמועה]

מודרן-וורפר-4

מודרן וורפר, תת הסדרה של Call of Duty לא בהכרח מתה אחרי הכל, למרות שחברת Infinity Ward, שיצרה אותה, נעה כבר לכיוון של יקום חדש עם מותג Call of Duty: Ghosts

כפי שרבים מיכם כבר יודעים, הכותר האחרון והדי מאכזב יש לציין, בתת הסדרה, Modern Warfare-3, לא פותח רק באולפני Infinity Ward, אלא פותח במשותף עם חברת Sledgehammer Games. הסיבה לדעת עיתונאים רבים היא שאחרי עזיבתם של קברניטי אינפיניטי וורד, שהקימו את חברת ריספאון בכדי לפתח כותר מבטיח בשם Titanfall, החברה נתקלה בקשיים בעמידה בלוח הזמנים ונאלצה לקבל עזרה מ-Sledgehammer. לא שזה בדיוק עזר.

חברת Sledgehammer הודיעה לאחרונה באמצעות הטוויטר שלה, כי אין לה חלק בפיתוח המשחק החדש של  Infinity Ward ועסוקים בפרויקט אחר.

מספר שמועות מאז על מה שאולי עשוי להיות הפרויקט הבא של החברה, לא קיבלו באמת כיוון, אבל לאחרונה נחשף ע"י playst4tion ציטוט מפרופיל ה- LinkedIn (שכבר הוסר) של האמן הבכיר (VFX) בחברה, רוב אלדיביה שרומז כי הצוות אכן עובד על כותר המוקדש להמשך של סדרת הלוחמה המודרנית:

פיתוח תמונות ואפקטים חזותיים אמיתיים לשחרור הבא של Call of Duty – Modern Warfare

אני רק לא מבין איפה נכנסת Treyarch במשבצת, בהנחה שזה נכון. 3 מפתחים לסדרה הזו זה כבר יותר מדי. אלא אם כן, Sledgehammer עובדת מעכשיו על קול אוף דיוטי של 2015…

תודה ל-mp1st

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

קצת מוזר. שמעתי שסלדג'האמר היתה צריכה לפתח ספין-אוף פעולה-הרפתקאות של קול אוף דיוטי. מה קרה לתכנית הזאת?

הם גם האמינו שמודרן וורפייר 3 יזכה לממוצע ציונים של 95! חחחח

לדעתי, שלוש מפתחים זה רעיון דיי טוב לזיכיון שנתי, כי זה ייתן להם יותר זמן לפתח את המשחק (אם אקטיוויז'ן יודעים מה הם עושים עם 3 מפתחים). למרות ש… מעניין אותי מה יקרה אם אחד הכותרים הראשיים (לא משחקי צד כמו הפלופ הזה לויטה) יזכה לביקורות נמוכות.

גלן שופילד בטח אמר את זה

הוא בחור נלהב באופן קבוע
לסדרה הזו אין הרבה מה להציע ואם לא קהל מעריצים שיקנה כל כותר חדש
מזמן היינו מקבליםם חידושים ואפילו מנוע חדש ולא מחודש

זו הקללה של זיכיונות משחקים שנתיים

לפחות יוביסופט למדו את הלקח וכעת הם מייצרים שלוש משחקי אססינס קריד בו זמנית. או רגע, זה גרוע יותר…