PES 2014 לא ישוחרר לקונסולות הדור הבא בגלל ש..

PES-2014-הדור-הבא

משחק הכדורגל הפופולרי של קונאמי, פרו-אבולושן 2014, לא ישוחרר לקונסולות הדור הבא. לאחר לחץ שהופעל על החברה, היא מספקת סיבה , שניתן לסכם אותה במילה אחת- עצלנות.

Manorito Hosoda, מנהל שיווק בחברת Konami, מסר ל-CVG, באירוע שנערך, שהחברה רוצה ליצור "משחק טוב", לפני שהמשחק יצא לקונסולות הדור הבא.

אנחנו לא יודעים כמה זמן יקח לקונסלות הדור הבא להתבסס בשוק, בסיס האוהדים נמצא כרגע בקונסולות הדור הנוכחי, אז לפני שאנחנו מוציאים את המשחק לדור הבא, אנחנו רוצים ליצור משחק טוב עם המנוע החדש.

השנה, FIFA ניצחה בבירור את PES לפי כמות המכירות, כאשר היחס בבריטניה היה 20:1 לטובת Fifa, אך בהשוואה גלובלית המכירות היו צמודות, מכיון שפרו אבולושן שולט במכירות במדינות אסיה.

למרות הכל, זה יכול להיראות לא הגיוני, עצם העובדה שפיפ"א 14 יהיה משחק הכדורגל היחיד, ללא מתחרה, שיימכר לקונסולות הדור הבא (Xbox One ו-Playstation 4).

הטענה שעולה מצד קונאמי, שהמשחק יפנה לקהל יעד גדול יותר בקונסולות הדור הנוכחי (100 מיליון), לעומת הדור הבא, שלפחות בהתחלה, קהל היעד יהיה קטן יותר, היא טענה קצת לא רצינית. כולנו כבר יודעים שהמכירות המוקדמות לקונסולות של הדור הבא שוברות שיאים חדשים.

PES 14 מבוסס על המנוע המרשים של הידאו קוז'ימה, Fox, וצפוי לצאת עד סוף השנה, ל-PC, ל- Playstation 3 ול- Xbox 360.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

באיזה תאריך זה יוצא שכבר אפשר לקנות??

כרגע אין תאריך, אך לפי המסורת המשחק צפוי לצאת עד סוף אוקטובר

מהההההההה ?
מה הם מפגרים

לא… הם חכמים…

אכן חכמים , המעבר האחרון שקונאמי עשו מפלייסטיישן2 ל3 היה נוראי והתוצאה שלו היה משחק עם מכניקה רעה וגרפיקה שלא מיצתה קרוב לחצי מהיכולות של הפלייסטיישן3 .. כנראה שקונאמי כמו סוני עשו את החושבים שלהם

ממ ש ככה! אני זוכר את PRO09

ממש ממש איכזב המשחק זה… הם לא רוצים לחזור על אותה טעות פעמיים ואני מעריך אותם על זה… אז נחכה קצת לא סוף העולם…בשביל מה יש PC?

🙂