מיקרוסופט תאפשר הפצה עצמית למפתחים עצמאיים בXbox Live

xbox-art

אחרי ביטול הDRM מגיע ביטול משמח נוסף של מדיניות אנטי-גיימרית, מיקרוסופט תאפשר הפצה עצמית למפתחים "אינדי". כך מדווח המגזין גיים-אינפורמר

חשבתם שמלחמת הקונסולות נגמרה? תחשבו שוב! מיקרוסופט שוב נוטשת מדיניות שהייתה לה מימי ההכרזה על ה Xbox One בכך שהיא תאפשר למפתחים עצמאיים לפרסם את שלל מרכולתם בXbox Live ללא הצורך בלחבור לחברת הפצה. כאשר מדיניות זאת תכנס לתוקף, המפתחים יוכלו להציב לעצמם תאריכי שיחרור למשחקים כמו גם לקבוע את המחירים שלהם. זהו יתרון עצום למפתחים אשר עד היום נאלצו להתמודד עם תנאים נוקשים שהוצבו להם בנושא העמידה בזמנים, כמו גם אחוזים מהמכירות שהמפיצה הייתה מספחת לעצמה.

מיקרוספט כנראה מסתכלת אחורה על E3 ועל החשיפה של הPS4 בה סוני הגדירה מדיניות פרו-אינדי אשר תקל על ההפצה העצמית. זאת כדי להביא לנו הגיימרים משחקים שכנראה לא היינו רואים מאף מפתחת אחרת, משחקים מיוחדים שלרוב גם מאוד יצירתיים ומאוד כיפיים. משחקים כמו :Transistor ו- Abe's Oddysee: New 'N' Tasty אשר צפויים לצאת בתקופת הזמן של חלון ההשקה. כמו כן גם Don't Starve המצופה אשר צפוי לצאת מתישהו על הPS4.

כמו כן, מיקרוסופט מבצעים שיפוץ כללי של תהליך קבלת האישור להפצה בXBL. כנראה שהחברה תאמץ תהליך דומה לזה אשר משמש היום את iTunes שבו המפתחים יוכלו לקבל אישור להפצה עד 14 יום, ובמקום בדיקות קוד מקיפות שמיקרוספט הייתה מבצעת עד היום יהיו בדיקות של באגים חמורים וסוגיות של הפרת תנאי שימוש.

בנוסף, מיקרוספט אישרה כי כל קונוסלה שלה יכולה לשמש כDev Kit (ערכת פיתוח). מה שאומר כי כל גיימר בעל קונסולה יכול להפוך להיות מפתח משחקים, וכמו שזה נראה כרגע, ללא רכישה של שום דבר נוסף. מהלך זה של מיקרוספט בהחלט יכול להוליד כמות עצומה של משחקים ושל שימושים שונים בקינקט.

xbox-one- console

תחת הנהלה חדשה, כנראה שמיקרוסופט עשו חושבים אחרי המצגת הכושלת של הXbox One בE3 בהשוואה לחשיפה המוצלחת של הPS4, מאז מיקרוספט מצמצמים לאט לאט את הפער מסוני מבחינת אי-נקיטה של מדיניות אנטי-גיימרית. לפני ביטול מדיניות הDRM ההזמנות המוקדמות של הXbox One היו בשפל, אחרי הביטול המכירות נסקו והמלאי ברוב החנויות אזל. כנראה שבזכות המהלך הנוכחי של מיקרוספט הם מצמצמים עוד יותר את הפער מסוני, וכמו שזה נראה כרגע המירוץ יהיה צמוד עד קו הסיום.

אז מה אתם אומרים על מיקרוסופט ועל המהלך האחרון שלה? אתם חושבים שהיא גם תלך עד הסוף ותחליט להוריד את המחיר הנוכחי של הXbox One שעומד כרגע על 500$ במטרה להשתוות לסוני גם במגרש הזה? שתפו אותנו.

מקור: GameInformer

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מעולה

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x