Grand Theft Auto V – רוקסטאר מסבירה על הנשקים ומכניקת הירי

GTA5-נשקים

ה GunPlay במשחק GTA V הולך להיות שונה מכל GTA שהכרנו עד היום, שונה במובן החיובי של המילה. רוקסטאר מרחיבה על מכניקת הירי החדשה במשחק, בראיון שהעניקה למגזין Gameinformer

לרוקסטאר יש שושלת ארוכה של משחקים מצליחים וממכרים, שהפכו את החברה לאחת החברות האהודות ביותר בענף הגיימינג, להבדיל מאחרות. אבל תלונה אחת שחזרה על עצמה בתדירות גבוהה בשנים הראשונות בנוגע לסדרת GTA הייתה חוסר הנאמנות בלחימה באמצעות נשקים. רוקסטאר החליטה הפעם לקחת את הענין המציק הזה בנסיון לשפר את מכניקת הירי, בכדי להתמודד עם האתגר הזה דווקא במעבר מהדור הנוכחי של הקונסולות לקראת הדור הבא. הכותר הבא בסדרה שישוחרר בדור הזה- Grand Theft Auto IV, יציג מכניקת ירי שכבר החלה לקרום עור וגידים ב Red Dead Redemption והמשיכה להתחדד במקס פיין 3, כלומר, ב-GTA V אנחנו אמורים לקבל מכניקה מלוטשת שמבוססת על שני המשחקים הקודמים של רוקסטאר.

ממקס פיין לגיטיאיי 5

בהמשך לניתוח שלנו על סרטון הגיימפליי של המשחק, בו הסקנו כי המכניקה של GTA V ומקס פיין 3 די זהות, התראיין פיל הוקר, מנהל טכני ומעצב הלחימה במשחק למגזין הגיימינג Gameinformer, ובו הוא מסביר כיצד Grand Theft Auto V מסנתז את הלקחים של משחקים קודמים, כדי ליצור את מה שרוקסטאר מאמינה כנקודת שיא בגאן-פליי של המשחק.

GTA5-MP3-GUNPLAY

הוקר טוען כי החברה השקיעה כמות מסיבית של עבודה בשיפוץ מערכות האנימציה, מיקוד, ועבודת מצלמה כדי לפתוח הזדמנויות חדשות עבור השחקן בצורה החופשית, בעולם הפתוח של Grand Theft Auto.

רצינו להרגיש ירי מדויק יותר ומספק תוך תמיכה בסגנונות רבים של משחק. השליטה בנשקים הורחבה, אז עכשיו בנוסף להדק שמאל מסורתי ‘down the sights’, אתה יכול גם לרוץ ולירות בנוחות תוך שימוש בהדק הימני בלבד. זה שומר את היתרונות של לראות את הדמות שלך מהתצוגה בגוף שלישי, תוך שמירה על תחושה הרבה יותר קרובה לטווח תנועה ודיוק בירי בדומה למשחקי יריות מגוף ראשון. זה גם פותח הזדמנויות לשחקנים לפתח את כישוריהם, גם לשחקן יחיד וגם למצב מרובה משתתפים, ככי כשאתה מדויק יותר תוך כדי תנועה במהירות גבוהה, זה בעצם היתרון שלך.

כדי לשפר את הניידות של השחקנים במהלך קרבות אקדח והתחושה הכללית של הלחימה, הוקר הסביר כי אם אתה יורה בנשק שלך, או מעורב בקטטה, השינויים של הדמות שלך מטיול מזדמן לריצה קרבית, יעניקו ניידות משופרת, כמו גם תחושה של דחיפות גדולה יותר.

GTA V GUNPLAY 03

אבל מה שבאמת מגניב זה שהאישיות של כל דמות באה לידי ביטוי גם בדרך שהם עוברים ולהתמודד עם כלי נשק, בין אם זה התוקפנות של טרבור, יהירותו של פרנקלין, או  יעילותו של מייקל.

GTA V Previw GamePro 17

הוא המשיך והסביר כי חילופי היריות ב-GTA V משלבת תערובת של כל שלושת המשחקים האחרונים שלה- GTA IV, RDR, וכמובן מקס פיין 3:

הדרך הטובה ביותר לתאר gunplay היא שזה התפתח דרך השפעות של כל שלושה המשחקים. זה עדיין מבוסס על הליבה של GTA, אבל, השיתוף פעולה עם אולפנים אחרים לאורך הדרך, הביא את כל החלקים המתאימים מהפרויקטים השונים, ממרכיבי הכיסוי המתקדמים יותר למעברים זורמים יותר. זה מקס פיין 3 וזה רד דד רדמפשיין שיניעו את הדחיפה העיקרית לחילופי היריות ב GTA V, דינמי וזורם ככל האפשר, מאנימציה למיקוד להתנהגות מצלמה – אנחנו מנסים לדחוף בכל היבט לרמה הבאה

מערכת מיקוד

הוקר לאחר מכן נכנס לפרטים בדבר מערכת מיקוד הירי של GTA V, להזכיר לשחקנים שתהיה להם בחירה, מה גם ששחקנים מנוסים במשחקי יריות ירגישו בנוח.

עבור GTA V, פיצלנו את המיקוד לשלושה מצבים שונים: סיוע הכוונת (assisted aiming), המיקוד המסורתי של GTA, ו free aim. מסייע הכוונת נותן לשחקנים אזור מיקוד גדול יותר, כמו גם קצת יותר עזרת ניתוח מטרות .

גיטיאיי-5-נשקים

GTA המסורתי יעניק את הנעילה הרכה, בדומה לכותר האחרון. שחולקת את כל המאפיינים של סיוע הכוונת, עם יכולות נוספות. השינוי הוא שעכשיו יהיה טיימר לנעילה ולכן אתה צריך להיות יותר טקטי בגישה שלך.

הוקר דיבר גם על השיפורים הבולטים במערכת המשחק, כמו גם הכיסוי, ואמר כי שחקנים יבחינו מעבר הרבה יותר חלק בין הנהיגה במכונית ולאחר מכן שימוש ברכב ככיסוי, או להיפך.

 התאמת נשקים

בנוגע להתאמה אישית של הנשקים, הוקר גילה כי ה-Ammunation יחזור ל-GTA V, אבל עכשיו יהיה אפשר להתאים אישית את כלי הנשק במגוון רחב של שינויים, ובדומה למשחקי יריות מגוף ראשון שאנחנו מכירים.

GTA-V-Weapons--upgrade-and-customize

זה כולל מחסניות ארוכות המאפשרות לירות יותר תחמושת , גריפים (grips) שיעזרו להתמודד לשפר את הדיוק , גווני נשק וסקינים, פנסים, כוונות, ומשתיקי קול לביצוע משימות בצורה חשאית תוך כדי התגנבות. 

Grand Theft Auto V Gameplay Analysis weapons

עם כל השיפורים האלה לחילופי היריות, מכניקת הירי, התאמת הנשקים, תנועת השחקן ועוד, נראה כי יש הרבה למה לצפות ב-GTA V, גם בסינגל וגם במולטיפלייר. 
Grand Theft Auto V ישוחרר ב-17 בספטמבר לקונסולות Xbox 360 ופלייסטיישן 3.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מת שיצא כבר!!
נראה אחד הטובים והכי טוב זה יוצא בול שאני בחול!

שיגיע כבררררררר ספטמברררררררררררררררר

עשיתם לי את הסופש
תודה גיימפרו אתם חריפים
🙂

נראה משחק מטורף!

עוד חודשיים אני יורד למחתרת עם המשחק הזה
מת שכבר יצא!!

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x