F1 2013 נחשף רשמית

Codemasters חשפה היום את F1 2013, הפעם נזכה גם לשחק במכוניות משנות ה80 ו-90, כל זה לצד עדכוני חוקים ועוד שנוספו במשחק החדש.

לאחר הטיזר מאתמול, נחשף המשחק F1 2013 שיכלול את כל המכוניות, המסלולים והנהגים המובילים מעונת המירוצים של 2013. בפעם הראשונה, שחקנים יוכלו לשחק בתור לואיס המילטון במרצדס שלו וגם בתור סרחיו פרץ ברכב של חברת מקלרן. כמובן שהמשחק יכלול את החוקים המעודכנים, הנהגים ואפילו צמיגים מעודכנים. לצד התוספים, המשחק מקבל שיפור משמעותי במערכת הנהיגה. לצד מצב הקריירה, יכללו גם מצב מסך מפוצל (Split Screen) ומולטיפלייר; כל זה על מנת ליצור את חווית הפורמולה אחת, הגדולה ביותר בהיסטוריה.

1-2013-הוכרז

המשחק החדש נותן לשחקנים להתחרות בנהגים מתקופות שונות, כאשר המאוחרת שבהם תהיה שנת 1980; האוהדים המושבעים ייזכו לשמוע שוב את השדרן האגדי, מורי ווקר (Murray Walker). המרוצים יכללו את מכוניות העבר של החברות וויליאמס, לוטוס, פרארי, שאותם יאיישו הנהגים המובילים, כמו מריו אנדרטי, נייג'ל מנסל, אמרסון פיטפלדי וגרהארד ברגר, כמובן שחלק מהמסלולים מאותה תקופה יכללו גם כן, אך הם יוכרזו בהמשך.

לצד גרסת הבסיס של המשחק, המשחק ימכר בגרסת F1 2013: Classic Edition. הגרסה תכלול 2 חבילות תוכן נוספות, הראשונה תהיה בעלת תוכן משנות ה-90 והשנייה תכלול מסלולי עבר נוספים. בחבילת התוכן שתכלול תוכן משנות ה-90, תזכו לנהוג במכוניות של וויליאמס ופרארי. הנהגים המובילים של אותה תקופה יכללו גם כן. בין הנהגים תוכלו לפגוש את דוד קולטהראד, ז'אק וילנב ועוד. 2 חבילות ההרחבה יהיו ניתנות לרכישה לאלו שקנו את גרסת הבסיס, זמן קצר לאחר יציאת המשחק.

הרשת החברתית של Codemasters, הנקראת Racenet, תכלל גם כן, אך הפעם לעומת המשחק הקודם בסדרה ובדומה ל-Grid 2, הרשת תהיה בגרסתה המלאה. למי שלא מכיר, רשת ה-Racenet מאפשרת לנהגים לאתגר אחד את השני ולנסות לצלוח אתגרים קהילתיים. בנוסף, ברשת תוכלו למצוא נתונים של כל פרמטר אפשרי שקשור למשחק, כמו מספר הקפות, מספרי מירוצים שהושלמו, מרחק כללי וכו'. הרשת מוצעת בחינם באמצעות הדפדפן, אפליקציות בסמארטפונים ובאפליקציות מותאמות.

המשחק F1 2013, אמור לצאת בסתיו הקרוב, ל-Playstation 3, Xbox 360 והמחשב.

מקור: AGB

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות