איזבלה קיס וצ'אק גרין חוזרים ל- Dead Rising 3

איזבלה-קיס-דד-רייזינג-3

דד רייזינג 3 יחזיר חלק מדמויות המשנה במשחק: אחותו של קרליטו, איזבלה קיס וגם צ'אק גרין.

המשחק הבלעדי לקונסולת האקסבוקס הבאה, Dead Rising 3,  הוכרז במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3 באמצעות סרטון משחקיות באורך של שש דקות, שתוכלו לצפות בו למטה. המשחק ינסה לקשור את הקצוות משני משחקי Dead Rising, כאשר מתקפת הזומבים תתרחש בעיירה הבדיונית של לוס פרדידוס, קליפורניה, שנכנסה לסגר צבאי לאחר המתקפה ואף אחד לא רשאי לעזוב, אבל כמובן שלניק (הדמות הראשית במשחק) ולקבוצת הניצולים יש תוכניות אחרות.

איזבלה קיס הוא אחותו הצעירה של קרליטו קיס, שנראתה בשני המשחקים Dead Rising ו- Dead Rising 2: Case West. במשחק הראשון היא ניסתה לעזור לאחיה לנקום בעם האמריקאי על מה שעולל לעיר הולדתה של סנטה קאבזה (Santa Cabeza), אך במהלך הסיפור, כשראתה כי אחיה קרליטו הלך רחוק מדי, היא שינתה את דעתה והפכה לבת ברית של פרנק ווסט (Frank West), ועזרה לו לגלות את האמת מאחורי תקרית Willamette.

isabella-keyes-DR3

ב- Dead Rising 2, איזבלה קיס היתה לכודה כמה שנים במעבדה ועבדה על תרופה נגד זומבים חדשה שהיתה חסרה אלמנט אחד בכדי לפעול- הדם של patient zero.

גם צ'אק גרין מ Dead Rising 2 יחזור לכותר החדש. צ'אק הוא מכונאי מוכשר ואלוף מוטוקרוס לשעבר שמסוגל ליצור כלי-נשק יחודיים מפריטים יומיומיים כדי להמיט הרס על אוכלוסיית זומבי.

אבל, אל תצפו לסיפור להתמקד בצ'אק כי ניק ראמוס שגם הוא מכונאי, הוא הדמות הראשית.

מקור: siliconera

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות