Call of Duty: Ghosts – מפת הבונוס למולטיפלייר נחשפת

Call-of-Duty-Ghosts-'Free-Fall'

אקטיוויז'ן הכריזה כי  Free Fall תהיה מפת הבונוס למולטיפלייר, שתוענק למי שיבצע הזמנה מוקדמת למשחק. המפה תכלול אלמנטים סביבתיים ודינמיים חדשים.

בדומה להשקת המשחק בלאק אופס 2, בו ניתנה למזמינים מראש מפת בונוס למולטיפלייר (ניוק-טאון 2025ׂ), גם בכותר הבא בסדרה, תנסה חברת אקטיוויז'ן לשכנע אתכם לרכוש את המשחק עוד לפני ששוחרר.

המפה Free Fall תכלול חלק מהאלמנטים הסביבתיים הדינמיים שהוסברו על ידי Infinity Ward במהלך מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3 2013. המפה מוגדרת מוגדרת בגורד שחקים שקרס, התנגש בבניין אחר, ובכך יצר סביבת שדה קרב שתלויה בבלימת הקירות עם החלונות כשאף הרצפות עשויות למשך זמן מסויים להיות שבירות. במרווחי זמן מסוימים, הבניין ייפול עוד יותר, וישנה את הפריסה של המפה וקרוב לוודאי שיגרום לכמה שחקנים להיהרג  בהיסח דעת.

Call of Duty Ghosts מולטיפלייר מפת בונוס

מלבד השינוי הדינמי במבנה המפה, זה די דומה לאלמנטים הקיימים היום בבלאק אופס 2, במפות כמו Cargo שאתם עלולים להימחץ מתחת לקונטנר, או המפה Express שבה רובכם לבטח נמחצתם פעם אחת על-ידי רכבת דוהרת.

מפיק המשחק,  מארק רובין, הכריז בהודעה לעיתונות:

אירועי המפה הדינמיים מתוכננים לשנות את הדרך שבה השחקנים מתקרבים למשחק, ונפילה חופשית (Free Fall) עושה עבודה נהדרת הממחישה מכניזם חדש זה. עם התקדמות המשחק, הגיאומטריה של העולם ממשיכה להשתנות ושחקנים צריכים להתאים את עצמם לשינויים במהירות הבזק.  זוהי תכונה חדשה ממש כיפית שמוסיפה שכבות של אסטרטגיה ואפשרויות במשחק שמתפתח כל הזמן לטובת השחקנים. וזו רק אחת מתוך הגישות החדשות הרבות שאנחנו מכניסים למולטיפלייר של Call of Duty: Ghosts.

אינפיניטי וורד חשפה לאחרונה פרטים חדשים על העלילה והדמויות במשחק באתר IGN ואף קיימה אירוע טרום-E3 בשם Call of Duty: Ghosts – All-Access בה נחשפנו לשתי המשימות Into The Deep ו- No Man's Land ששודרו בשני סרטונים שונים.

למרות שיש לאקטיוויז'ן עוד משחק יריות לרשת, שנקרא Destiny, החברה הודיעה כי קול אוף דיוטי הבא לא הולך לנגוס במכירות של Destiny, ולהיפך.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5/11 לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם למחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות הדור הבא לכשתהיינה זמינות.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x