בחזרה ל-Rapture ועוד הרחבה חדשה ל-Bioshock Infinite

Bioshock Infinite DLC Clash in the Clouds and Burial at Sea Revealed

Bioshock Infinite יקבל 2 הרחבות, אחת כבר זמינה לרכישה  Clash in the Clouds ו-Burial at Sea, היא ההרחבה השניה והעלילתית שבחבורה שתגיע בשני חלקים ותיכלל ב-Season Pass.

ההרחבה הראשונה שכבר זמינה לרכישה ב-4.99 דולרים, נקראת Clash in the Clouds, והיא מכילה מצבי אתגר שאתם צריכים לשרוד בתוך 4 מפות חדשות. לא נשמע מרגש במיוחד, אבל בשביל להתרגש יש את ההרחבה השניה, ה-DLC שכולם מחכים לו.

ההרחבה השניה נקראת Burial at Sea, ומדובר בהרחבה עלילתית בשני חלקים שתעלה 14.99 דולר. העלילה תיקח אותנו בחזרה ל-Rapture העיר התת-ימית, אבל לפני שהיא הפכה לכזאת, לפני הנפילה לתהום המעמקים. העיצוב של מה שרואים בסרטון נראה כמו סרט פילם-נואר ואליזבת' נראית שונה בהחלט, יושבת באיזה באר ומדליקה סיגריה בעזרתו של בוקר דוויט..

אין הרבה מידע על העלילה שתתרחש בשני החלקים של ההרחבה העלילתית אבל זה נראה בהחלט מסקרן, ואם יש לכם את חבילת ההרחבות (Season Pass), זה לא יעלה לכם. אם לא, 14.99 דולר המחיר לשני החלקים.

בסוף חודש שעבר, קיבלנו דיווח מג'יוף קיגלי כי הפרטים הראשונים על ה-DLC של המשחק BioShock Infinite ייחשפו עד סוף חודש יולי, וקן לוין, שהוא אושיית גיימינג על תקן אגדה, רמז שלשום כי הוא מתרגש ממשהו שהולך לקרות וזה אחרי שכבר הבטיח ש "ה- DLC הראשון ל BioShock Infinite יהיה מכתב אהבה אמיתי למעריצים".

אנחנו עוד מחכים לפרטים חדשים על התוספת של העלילה…

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תכלס מכתב אהבה…

איזה כיף יהיה זה לראות את ראפצ'ר מתפקדת כמו עיר.

ואולי ביג דאדי ללא חליפה
🙂

חחח אני מעדיף שלא; אני ממש לא רוצה לדעת איך הם נראים בלי חליפה – לא נראה לי שנשרוד את הזוועה.

בכל מקרה, ההרחבה הזאת נראה כאילו קן לווין שיחק אל איי נואר במשך חודשיים ואז חשב "היי למה שלא ניצור ביושוק נואר?". אבל אני ממש אוהב את העיצוב של ההרחבה, והאיור הזה של אליזבת' החדשה ובוקר הוא פאקינ' איי!

אליזבת' נראית כמו כוכבת קולנוע משנות ה-50

עשו אותה ממש סקסית להרחבה הזאת. אם לומר את האמת, אם לא הייתי יודע ש"קבירה ימית" היא הרחבה לאינפינט, הייתי כבר חושב שזאת דמות אחרת.

אני מקווה שאנדרו ראיין או פרנק פונטיין יופיעו בהרחבה.

סקסית וגוטית בהחלט