Angry Birds Star Wars הוכרז לקונסולות

אנגרי בירדס: מלחמת הכוכבים יגיע לכל הקונסולות ב-29 לאוקטובר השנה. יהיה אפילו מולטי וקו-אופ.

יומיים אחרי הכרזת Angry Birds Star Wars 2 ל- iOS, חברת Activision Publishing (חברת בת של אקטיוויז'ן-בליזארד), בשיתוף עם חברת Rovio Entertainment וכמובן Lucasfilm, הודיעו ​​כי להיט המשחקים הניידים, Angry Birds Star Wars, ישוחרר לקונסולות המשחקים של הדור הנוכחי  ב -29 באוקטובר, 2013.

המשחק לקונסולות יכיל רמות חדשות, תכונות ואלמנטים עיצוביים ייחודיים, ויהיה זמין ל-אקסבוקס 360 , פלייסטיישן 3, פלייסטיישן ויטה, ה-Wii וה-Wii-U של נינטנדו וגם הקונסולה הניידת 3DS.

ג'אמי לאיס, סגן הנשיא בכיר בחברת Rovio ציין כי:

את המשחק Angry Birds Star Wars הורידו יותר מ -100 מיליון פעמים מאז השקתו בשנה שעברה, זה קנה מידה של השמות הגדולים ביותר בבידור התרבות הפופ. אנגרי בירדס ומלחמת כוכבים הם זיכיונות עם מיליוני מעריצים ברחבי העולם ואנו שמחים על שותפות עם אקטיוויז'ן להביא את הנישואין של הנכסים האהובים הללו לגיימרים בכל מקום בעונת החגים.

angry_birds_star_wars xbox ps3

Rovio מבטיחה כי המשחק לקונסולות לא יפסח על הטון המצחיק של הערכים הקודמים בסדרה שיגיע עם דמויות חדשות, אתגרים וסביבות שחולקים כבוד לסימני ההיכר האיקונים של מלחמת הכוכבים. המשחק יכיל 20 רמות בלעדיות שמעולם לא נראה עד כה – בנוסף ל200 הקיימים מהמשחק המקורי Angry Birds מלחמת הכוכבים הנייד, והפאנץ' ליין הוא שבפעם הראשונה אי פעם בסדרה, המשחק יגיע עם מצב מרובה משתתפים. לשחק לצד בני משפחה או חברים במצב Co-op שני שחקנים כדי להשיג את ציון משולב גבוה או נגדם – עד ארבעה שחקנים – במצב תחרותי.

בנוסף לכך, המשחק יספק מערכת של הישגים וגביעים-Leaderboards, גרפיקה בחדות גבוהה במערכות HD-תואמות, כמו גם רמות בונוס הניתנות לפתיחה, פריטים ייחודיים ותוכן עשיר.

אנגרי בירדס: מלחמת הכוכבים, ישוחרר ב-29 לאוקטובר ל-Xbox 360, PS3, PS Vita, Wii U, Wii, ול- 3DS.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x