דיווח: מערכת ההפעלה של ה- PS4 זוללת 3.5GB זיכרון ראם

ps4-vs-xbox-one-קונסולה

כמעט מחצית מזיכרון הראם של הפלייסטיישן 4 שמורה למערכת ההפעלה של הקונסולה. ה-OS של הדור הבא זוללות זיכרון פנימי.

על פי דו"ח Digital Foundry, עולה לכאורה מהמסמכים של סוני כי 3.5 ג'יגה בייט של זיכרון מוקדשים לפונקציות של מערכת ההפעלה של PS4, מה שמאיר מקום של 4.5GB לפונקציה העיקרית של הקונסולה- משחקים.

"מקורות המקורבים לסונים", לעומת זאת, מצביעים על כך שתוספת שך עוד חצי ג'יגה (500MB) עשויה להיות אפשרית עבור מפתחי צד ראשון בחייה המוקדמים של הקונסולה.

מפרט-טכני-PS4
למרות שסוג הזיכרון RAM המותקן בכל קונסולה שונה:  GDDR5 ב-PS4, וזכרון DDR3 ב-Xbox One, שתי הקונסולות של הדור הבא מכילות זיכרון פנימי של 8GB ומיקרוסופט כבר אישרה כי מערכת ההפעלה של ה- Xbox One משתמשת בזכרון של 3 ג'יגה בייט (3GB RAM), כלומר 5GB זיכרון ראם למשחקים.

ps4-vs-xbox-one-זיכרון

קיבלנו כבר מידע רב על ממשק המשתמש בפלייסטיישן 4 החדש וגם על כך כי הקונסולה תאפשר הקלטת גיימפליי באורך של 15 דקות, בכל משחק, כל הזמן. האם זה מצדיק כל כך הרבה זיכרון פנימי? לשם השוואה, הזיכרון הפנימי בפלייסטיישן 3 וב-Xbox 360 עומד על 512 מגה בייט (512MB) של זיכרון ראם.

מה אתם אומרים על זלילת הזיכרון של מערכות ההפעלה של הדור הבא?

מקור: יורוגיימר

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בהחלט מדאיג… 4.5 גיגה למשחקים זה גבולי… היתה בעיה נוראית בפליסטיישין 3 שלקח לו שעה לטעון משחקים לעומת האקס בוקס 360 שהיה הרבה הרבה יותר מהיר (כימעט כפול) . זה נשמע שטותי אבל זה ממש מציק נגיד שמשחקים טקן אז במקום לחכות 15 שניה בין קרב לקרב אז בפלישטיישין 3 מחכים 45 שניות ויותר!! יכול להיות שאני לא אקנה את הקונסולה הזו ישר ואני יחכה כדי שחבר יקנה אותה ואבדוק אם לוקח לה הרבה זמן לטעון משחקים…
תודה רבה על הפירסום החשוב!

שכחת כמה ראם היה לPS3 ולXBOX 360
תיראה איזה שיפור הם עשו ובקשר לטקן אני בטוח שזה לא יחזור על זה בPS4 בגלל שהראם הוא גדול

שעדיף מחשב.
HTPC+670 mini