Tekken Revolution: עדכון ראשון גדול. היום!

TRLOGO

נאמקו מעדכנת לראשונה את Tekken Revolution  ואיזה עדכון מצפה לנו!

התאמה אישית (customization) של הדמויות – נוכל לרכוש מה-PlayStation Store, בתפריט הראשי, מגוון תלבושות שונות לדמויות האהובות עלינו ובנוסף נוכל להתאים להן אפקטים מיוחדים (ומגניבים!) למכות הקריטיות (Critical Hits).

אימון ללא אסימונים – עד עכשיו כדי להתאמן היינו משחקים במצב הארקייד ובאונליין, אך לא עוד, ממחר נוכל להתאמן כאוות נפשנו במצב האימון החדש ללא שום צורך באסימונים.

בנוסף נוכל לבחור באיזה זירה נוכל להתאמן וכאשר יש לנו את האופציה להציג את רשימת קומבואים (Command List) לטובת אמון אפקטיבי.

TRPRACTICE

ארגון מחדש של נקודות השיפור – עד היום לא יכולנו לארגן מחדש את החלוקה של נקודות השיפור אחרי ששיפרנו דמות, ממחר נוכל! זאת יעשה בעזרת תכונה חדשה למשחק בשם Reset Drink (משקה איפוס). לאחר האיפוס של נקבל בחזרה את כל נקודות השיפור ואת נקודות הקרב שהשקענו בדמות. את הReset Drink יהיה ניתן לרכוש מה-PlayStation Store, אך האיפוס דמות ראשון יהיה בחינם.

TRENHANCMENTTRENHANCMENT2

אופציה נוספת שמתווספת היא ביטול השיפור של הדמות במצב האונליין (Player Match), זאת לטובת מצב משחק יותר מאוזן. וגם , מצב ארקייד משופר! – בו אנו צפויים לקבל שלוש רמות קושי שונות:Normal, Hard, Very Hard .

במצב הHard נקבל בונוס נקודות של X1.5 ומצב הVery Hard נקבל X2 , פי שניים נקודות ממצב הNormal.

בנוסף נאמקו מפתיעים אותנו באשר הם רומזים כי יש סיכוי שנתקל בגרסה נדירה של דמויות שמולם נוכל להלחם. כמו כן, גם דמויות מולם אשר נלחם יקבלו דירוג ויוקצו להן מאזן משתנה של נק' שיפור.

TRENHANCMENT3

שינויים נוספים – הדרגה הכי גבוהה אשר נגיע אליה תהיה Savior (=מושיע) במקום Pugilist (=מתאגרף מקצוען). הרמה (Level) הכי גבוהה הועלתה מ50 ל60.

שונתה ההשפעה של מאפייני הדמות (כח, סיבולת וחיות\מרץ). חישוב מחודש של הנזק אשר גורמות המכות הקריטיות, כמו כן גם לזעם (Rage). שיפור מסויים של זירות שונות וכמובן גם תיקון באגים, איך לא.

לחגיגת העדכון המפואר הזה נאמקו פותחת Online Event שבו נוכל לשחק עם שתי דמויות נוספות שהן Hwoarang ו- Dragunov. כרגע לא ברור אם הדמויות האלו יהיו גם במשחק אחרי הEvent. במידה וכן , נעדכן.

TRNEWC2

בנוסף כל משחק אשר נשחק באמצעות כרטיסי פרימיום או אסימוני פרימיום יזכה אותנו בפי 5 נקודות! זאת במסגרת משחקים בPlayer Match וב-Ranked Match, כאשר בכל מצבי במשחק שהם נוכל להרוויח פי 1.5 "כסף קרב" (Fight Money) וניסיון , אלה ישמשו לאחר מכן לשיפור הדמויות שלנו.

כל התוספות הנפלאות האלה מיועדות לאירופה (ולנו) כאשר צפון אמריקה צפוייה לקבל את העדכון בסוף החודש.

לאחרונה נאמקו פירסה סקר בדף הפייסבוק שלה כאשר היא פונה למעריצים שיבחרו דמות חדשה אשר תתווסף כדמות למשחק ובין שלל דמויות הזויות כמו גמל שלמה, איש זקן, כלה זומבית ואפילו הגרסה הנשית של פול.. נבחרה הנערה הערפדית הצעירה! (מימין) כאשר במקום השני בחורה סקסית מ-TEKKEN Force (משמאל).

TRNEWC

כרגע לא ברור מתי נקבל את הדמות החדשה, אך כשזה יקרה, אנחנו נעדכן.

אז אם עוד לא הורדתם בחינם מהPSN את Tekken Revolution זה בהחלט זמן טוב לעשות זאת.

אבל מה אתם אומרים? יש משהו שנאמקו לא שיפרו והוסיפו? אולי הייתם משנים את התוצאות של הסקר?

מקור: Namco

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות