Rise of the Triad משחק היריות מגוף ראשון המחודש ישוחרר ב-31 ביולי

הגרסה המחודשת למשחק ה-FPS הקלאסי Rise of the Triad תשוחרר ב-31 ביולי. יש גם בונוס למזמינים מראש.

Rise of the Triad הוא גרסה חדשה למשחק יריות מגוף ראשון (FPS) משנת 1995 שפיתחה בזמנו היוצרת המקורית של דיוק ניוקם לנצח, 3D Realms. החברה עלתה לאחרונה לכותרת אחרי שהגישה תביעה נגד חברת גירבוקס בגין אי תשלום על תמלוגים למשחק Duke Nukem Forever.

המשחק Rise of the Triad הוכרז במהלך הדגמה באירוע QuakeCon 2012 ונקבע ליציאה בקיץ 2013. תאריך היציאה שהוכרז היום הוא ה-31 ליולי, דרך Steam, Good Old Games, ו- Green Man Gaming. המחיר יהיה 15 דולרים, וניתן גם להזמין באתר החברה.

Rise-of-the-Triad-1995-2013

מדובר במשחק יריות מגוף ראשון בסגנון אולד-סקול שמכיל מולטיפלייר קלאסי ומהיר בסגנון Quake ו- Unreal Tournament. לחובבי הז'אנר מדובר בחגיגה.

חברת הפיתוח הדנית Interceptor Entertainment, שהוקמה בשנת 2010, אחראית על פיתוח המשחק המחודש Rise of the Triad ומדובר בחברה בעלת 35 עובדים הפזורים ב-10 מדינות, כי היא מאמינה שעבודה מהבית וחופש אישי מובילים למצוינות יצירתית. אם השם של החברה נשמע לכם מוכר, זה כי בשנת 2010 הכריז מנכ"ל החברה על רימייק למשחק Duke Nukem 3D שלבסוף קיבל את השם Duke Nukem 3D: Reloaded אך עדיין לא שוחרר וכנראה נמצא בסימן שאלה.

בונוס למזמינים מראש

החברה הודיעה כי כל מי שיבצע הזמנה מוקדמת למשחק יקבל חבילה שנקראת Apogee Throwback Pack. מדובר בחבילה שתעלה 10 דולר לאחר היציאה, והיא מכילה 4 משחקים קלאסים:

  • Rise of the Triad: Dark War
  • the Extreme Rise of the Triad (הרחבה)
  • Blake Stone: Aliens of Gold
  • Blake Stone: Planet Strike

Rise of the Triad ישוחרר למחשב האישי ב-31 ליולי, 2013.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות