Xbox One עוקפת את ה-PS4 ברשימת ההזמנות המוקדמות באמזון בריטניה

שעות ספורות לקראת פתיחת תערוכת 2013 E3 ולפני מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, מגיעים נתונים ראשונים מהחנות הדיגיטלית אמזון, בנוגע למכירות המוקדמות של הקונסולות  PS4 ו-Xbox One. הפער קטן,
כאשר ה-Xbox One עוקפת את הזמנות ה-PS4 ב 2.3 אחוזים בלבד.

PS4-VS-XBOX-ONE

בידיעה שהגיעה הבוקר אל VG247, חנות Amazon הבריטית אישרה שהזמנות המוקדמות של ה-Xbox One גבוהות ב-20% מההזמנות המוקדמות לXbox 360 לפני שהקונסולה יצאה ב2005 ובפער בשיעור של 2.3% מה-PS4.

חביאר גארמבויס, סמנכ"ל של החנות באירופה, דיבר על נתוני המכירות של ה-Xbox One וה-PS4;

זה לא ברור כרגע איזו מהן תוביל בהשקתן מאוחר יותר השנה – למרות זאת, מה שבטוח,זה שמעריצים כבר מתרגשים לקראת הדור הבא של הקונסולות, ואיך שזה ישנה את עולם הגיימינג והבידור הביתי.

Xbox One ahead of PS4 in Amazon UK pre-order charts

קטו פאטל, ראש מחלקת משחקי הוידאו בחנות Amazon הבריטית הוסיף;

שתיהן, גם ה-Xbox One וגם הPlayStation 4 נחושות לעשות השפעה ענקית, ולא רק במובנים של לדחוף את גבולות הגיימינג, אלא גם בדרך שמשפחות נהנות מבידור ביתי. זה יהיה מדהים לראות איך הקרב בין ענקיות הקונסולות מתפתח בחודשים הקרובים – הקרב על איזו קונסולה תהיה מתנת קריסמאס על התואר "חובה לקנות" הוא רק ההתחלה.

הנתונים הללו באתרים כמו אמזון משתנים באופן תדיר, קח שמדבר ביתרון זמני ככל הנראה של מיקרוסופט. כדאי לציין גם כי אחרי ערב ההכרזה של האקסבוקס, קפצו במפתיע (או שלא) המכירות של קונסולה אחרת, Wii U באמזון אנגליה בשיעור של 875%, כך שהכל פתוח לשינויים רדיקלים גם במקרה שלנו.

מענין יהיה לחזור לנתונים הללו אחרי תערוכת E3 2013.כאן כשהערב תפתח אותה חברת מיקרוסופט. שידור ישיר למסיבת העיתונאים תמצאו

מקור

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות