Watch Dogs : הטכנולוגיה שמאפשרת לכם לרגל אחר העיר שלכם בעולם האמיתי

Watch Dogs technology

Watch Dogs מציג רעיון עתידני די מפחיד של עיר המחוברת להכל, אך מבחינה טכנולוגית המשחק הזה לא רחוק שנות אור מהמציאות, כמו הקמפיין האחרון של יוביסופט שיחשוף בפניכם נתונים בזמן אמת משלוש ערי בירה מרכזיות באירופה: ברלין, לונדון ופריז.

המשחק הגדול של יוביסופט השנה, הוא ללא ספק  Watch Dog. משחק עולם פתוח מודרני שרובנו מצפים לו השנה, משחק שלטענת יוביסופט, הקישוריות היא מרכז עולמו.

המשחק קיבל אתר אינטרנט חדש שמציג את הטכנולוגיה של המשחק והקשר שלה לעולם האמיתי, כלומר, איך היקום של המשחק הוא לא כזה שונה מהעולם המתקדם שלנו, מסתבר.

בעיקרון, האתר מאפשר לכם להסתכל על נתונים כמו ציוצים בטוויטר, לייקים בפייסבוק, מיילים, הודעות אינסטגראם, תמונות בפליקר , והכל בזמן אמת, בשלוש ערים מרכזיות ברחבי העולם; לונדון, ברלין ופריז. בנוסף, המערכת גם נותנת לכם מידע מקיף על מרכיבי תשתית עירוניים שונים, כגון מצלמות CCTVs ורמזורים.

Watch-Dogs-city

הנקודה המרכזית של הקמפיין הזה היא להראות לכולנו ש Watch Dogs ועולם הקישוריות שלו, מתרחשים כבר כאן, בעולם האמיתי. אתם מוזמנים לשוטט באתר החדש והטכנולוגי WeareData כדי להעיף מבט על מה שקורה שם למטה בכל אחת מהערים הללו.

Watch Dogs ישוחרר בישראל ב-21 לנובמבר לקונסולות הנוכחיות PlayStation 3, Wii U, Xbox 360 ולמחשב האישי. המשחק גם הוכרז ל-PlayStation 4, Xbox One.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הם מטורפים התחרפנו על כל הראש!! חחח

טירוף וגיימינג הולכים דווקא טוב ביחד
🙂

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x