10 טריילרים חדשים: Black Ops 2, Deadpool, CoH 2 ,WWE 2K14 ועוד

טריילרים-חדשים-2013

במקום להכין 10 כתבות על כל סרטון השקה חדש ששוחרר ביומיים האחרונים, החלטנו לרכז לכם את כל הטריילרים והסרטונים החדשים בכתבה אחת.

Company of Heroes 2 – טריילר השקה

כותר ההמשך לאחד ממשחקי ה-RTS הטובים בכל הזמנים כבר כאן והביקורות שלו גם. החברה שחררה היום טריילר השקה למשחק שלמרות הביקורות המעורבות, נחשב למשחק חובה למעריצי ז’אנר האסטרטגיה בזמן אמת.

Call of Duty: Black Ops 2 Vengeance DLC

סרטון נוסף במסגרת סרטוני התחליפים (Replacers) הכולל משחקיות מחבילת המפות הבאה במשחק בלאק אופס 2. החבילה הוכרזה בשבוע שעבר והיא תשוחרר ב-2 ליולי, ראשית לאקסבוקס, וסביר להניח באוגוסט לשאר הפלטפורמות .

WWE 2K14 – סרטון בכורה

משחק ההאיבקות הפופולרי חוזר עם חברת הפצה חדשה וסרטון בכורה. ב-29/10 תוכלו להכנס לנעלו של ג’ון סינה, דה-רוק, CM פאנק ועוד כהנה וכהנה מתאבקים. עד אז יש לכם הזדמנות לזכות בחינם בעותק של המשחק, אם תששתפו בתחרות עיצוב העטיפה האלטרנטיבית.

Deadpool – טריילר השקה

דדפול ( Deadpool) הוא דמות בדיונית של אנטי גיבור המופיעה בחוברות הקומיקס ביקום מארוול קומיקס, לראשונה נצפה במהדורה בשנת 1991. עכשיו גם יש משחק פעולה בכיכובו שישווחרר ב-28 ליוני ל-Xbox 360, PC ,PlayStation 3

Ride To Hell: Retribution – טריילר השקה

Ride To Hell: Retribution הוא משחק הרפתקאות שלוקח חלק בתקופת שנות ה-60 בתרבות האופנועונים ששלטה אז במערב ארה”ב, המשחק יהיה זמין עבור Microsoft Windows, פלייסטיישן 3 ו-Xbox 360 ב-28 ביוני.

Girl Fight – טריילר

האם אפשר לשפוט משחק על פי השם שלו? כן! קרב בנות, אשר הוכרז בנובמבר כמשחק לחימה להורדה עבור ה-Xbox Live ורשת הפלייסטיישן, והמשחק הלך להציג לנו,טוב, בנות שנלחמות. המשחק צפוי להשתחרר בנובמבר 2013.

Project X Zone – טריילר השקה

Project X Zone הוא משחק תפקידים טקטי מוצלב ל- Nintendo 3DS שפותח במשותף על ידי Monolith ו- Banpresto כשחברת נאמקו אחראית על ההפצה. מדובר במשחק שהוא המשך למשחק וידאו משנת  2005  בשם Namco × Capco . המשחק שוחרר ב -11 באוקטובר 2012 ביפן וישוחרר בצפון אמריקה ב -25 ביוני 2013 ובאירופה ב -5 ביולי 2013.

Muramasa Rebirth – טריילר השקה

גרסת ה-PS Vita ללהיט Muramasa: The Demon Blade, משחק תפקידים/אקשן, שישוחרר עם גרפיקה מעודכנת HD. המשחק שוחרר ב-25 ליוני, 2013.

Killer is Dead – הטריילר החמישי

סרטון חמישי במספר למשחק הפעולה בו אתם תגלמו דמות ראשית של התליין בשם מונדו זאפה (Mondo Zappa) שמקבל עבודה מחברת ביצוע בשם בריאן. חברה זו, המנוהלת על ידי סייבורג בשם בריאן ורדים, ותפקידה להרוג פושעים ורוצחים מסוכנים מכל רחבי העולם.

בורדרלנדס 2-  Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep – טריילר השקה

טינה הזעירה היא ה-DLC הבא במשחק Borderlands 2 ועל פי גירבוקס, היא תשנה את העולם בדרכים דינמיות תוך התקדמות הסיפור. ההרחבה שוחררה ב-25 ליוני.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות