The Last of Us- פרטים חדשים על ה-DLC. יהיה שם כלב

The Last of US הוא אחד המשחקים האיכותיים ביותר שפותחו בלעדית ל-Playstation 3, עם מכירות גבוהות מאוד וממוצע ציונים של 95, אין פלא שמפתחי המשחק כנראה עדיין לא מצליחים לישון בלילה, כעת, בפודקאסט שהשתתפו בו, הם חושפים לנו פרטים על ההרחבה (DLC) הראשונה למשחק וכן, גם שם יהיה כלב.

ברוס סטרלי, דירקטור המשחק וניל דרוקמן, מנהל הקרייטיב, השתתפו בפודקסט בשבוע שעבר, בו הם דיברו בין היתר על כך שהם ייצרו משחק "גדול מיידי" ושהם הצטרכו להלוות כמה מפתחים מהצוות השני כדי לסיים את הפיתוח (הצוות שפיתח את המשחק, התפצל כאשר הם פיתחו את Uncharted 2). ההרחבה צפוייה להיות סיפור צדדי ולא המשך ישיר לעלילה, בתחילת הסיפור, כלב אמור להצטרף לג'ואל ואלי, אך הוא יעלם מהר מאוד.

אמנם הכלב יתווסף לג'ואל ואלי בתחילת הסיפור, אך הוא לא ימשיך איתם, מכיוון שהבנו שזה יהיה כבד מידי בשביל השחקנים

עוד אחת מהסיבות המרכזיות, היא מכיוון שאחד המתכנתים "השתגע" כאשר הרעיון עלה, בשל הבעיות הטכניות שיכולות להיגרם.

"אל תזוזי אלי! איפה הכלב כשצריך אותו?"

ההרחבה מתרחשת לאחר שג'ואל מתעשת ומקבל חזרה את האנושיות שלו, בעוד שאלי הופכת להיות "פגומה" עקב ההתבגרות שלה, בנוסף, הצוות תיכנן להפוך את ג'ואל לנכה ואלי תהיה האפוטרופוס שלו.

CALL OF DUTY DOGS
אל תדאג ריילי, אתה לא לבד.

לבסוף, הצוות הוסיף ואמר שהם חושבים האם כדי להפוך את המשחק לרצף של אפיזודות, זאת אומרת שיתווספו לו פרקים (בדומה למשחק The Walking Dead) וכך תוכלו לשחק עם עוד דמויות במשחק לצד העלילה או כחלק ממנה.

ההרחבה עדיין נמצאת בשלבי פיתוח התחלתיים ואין צפי מתי היא צפויה לצאת ומה המחיר שלה. בעלי חבילת ה-Season Pass יקבלו את ההרחבה בעת השקתה לצד שאר ההרחבות (3 בסך הכל) כאשר הם ישתחררו.

The Last of Us הוא אחד המשחקים שהכי ציפינו להם השנה, וההמתנה השתלמה. מדובר במשחק הרפתקאות/הישרדות בלעדי לקונסולת ה-PS3 שזכה לממוצע הביקורות הגבוה ביותר השנה ולמכירות יוצאות דופן.

אתם מוזמנים לקרוא על מצב המולטי של המשחק, סקירות מקדימות, וחלק מהביקורות הראשונות של המשחק שכולן מושלמות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה על הפאקינג ספויילר

WTF?

כלב? משהו מאוד מוזר קורה לחברות משחקים עם כלבים בזמן האחרון: ג'יטיאיי 5 – כלב, קול אוף דיוטי – כלב, האחרון מבינינו – כלב.

טוב, אבל זה נאוטי דוג (כלב), אז מותר להם. 😉

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x