the division

Ubisoft עשתה המון רעש עם המשחק Tom Clancy’s The Division ב-E3 השנה. מספיק רעש בשביל ליצור עצומה של שחקני PC שהחברה בעצמה מעודדת לחתום עליה ולשכנע אותה שיש ל-PC מספיק קהל. פרטים חדשים מהבלוג החדש של יוביסופט נחשפו היום.

ביו-טרוריסטים תקפו את ניו-יורק והרסו אותה לגמרי. כעת, העיר סובלת מבעיות קשות, אתם השחקנים, תוכלו לשקם את התשתיות של ניו-יורק.

במאי המשחק, ריאן רנארד, אמר:

חלק גדול מהמשחק יהיה שיקום תשתיות העיר ניו-יורק ואז הם יוכלו לראות ממש את ההשפעה שלהם במשחק, הם יתקנו את ניו-יורק שנמאת באמצע משבר שבה תקשורת, אכיפה של החוק, כוח ומים נכשלו.

במשחק יהיו מספר קלאסים; הנחה גדולה בשביל הרבה שחקנים שנתקעו באדמת MMO בלי רופא או טנק. השחקנים ישתמשו בנקודות שלהם על מנת לשפר את היכולות שלהם ובכך ליצור לעצמם סטייל משחק שהם רוצים, אך תוכלו בהמשך להחליף את הנקודות כדי ליצור סטייל אחר.

ברנאד קישר ואמר:

איך שהשחקנים שלכם יעבדו ביחד, זה מה שהכי חשוב, עצם העובדה שאתם לא נעולים מבחינת הקלאס, אומרת שתוכלו לחזור אחורה ולשנות הכל למה שנוח לכם.

the division

הבלוג ציין בנוסף, את התוכניות של יוביסופט להוסיף תמיכה במסכים חכמים (טבלטים וטלפונים חכמים) שיתפקדו בתוך UAV ויתרמו לעזרת השחקן בתפקוד הרגיל של המשחק, במצב הסולו, לקבוצה ובמצב PVP (שחקן נגד שחקן).

נכון לרגע זה, המשחק הוכרז רק לקונסולות הדור הבא של סוני ומיקרוסופט, אך כאמור בכותרת, נפתחה עצומה של שחקני המחשב האישי, שיוביסופט אפילו מעודדת שחקנים לחתום עליה. המהלך הזה נובע מטריק שיווקי שהחברה מבצעת. כרגע לעצומה יש מעל 80 אלף חתימות, אם ברצונכם לשחק במשחק אצלכם במחשב אתם מוזמנים לחתום על העצומה כאן.

ואנחנו עדיין זוכרים ומזכירים לכם את ההצהרה של יוביסופט מפברואר, על כך שהיא מעוניינת לשקם את מערכת היחסים שלה עם שחקני המחשב. יש לה עוד הרבה עבודה.

מקור: Blog.ubi

[divider]