מפתחת Takedown: לוקח לנו 3 שבועות זמן פיתוח ליצור רובה אחד למשחק

משחק היריות הטקטי Takedown: Red Sabre ישוחרר לסטים ולאקסבוקס לייב ארקייד בסתיו הקרוב. כריסטיאןן אלן, מנהל הקריאייטיב של המשחק סיפק פרטים חדשים במהלך תערוכת E3.

קטעים חדשים ובעיקר גיימפליי עדיין לא ראינו מהמשחק שמתיימר להיות היורש הרוחני של SWAT, ול- Rainbow Six אבל כריסטיאן אלן, מנהל הקריאייטיב של המשחק, ומייסד חברת הפיתוח שלו, אופטימי. בתערוכת E3 האחרונה, החברה הקימה ביתן מיוחד למשחק והציגה קטעים ממנו לעיתונאים, בדלתיים סגורות. לציבור הרחב הוא סיפק מעט פרטים חדשים:

Takedown: Red Sabre יכלול קמפיין לשחקן יחיד, קו-אופ ל-6 שחקנים ומצב מרובה משתתפים תחרותי ל-12 שחקנים. זה בדיוק כמו משחקי היריות הטקטיים של העבר, בתקופת הזוהר של הז'אנר. ריצה מהירה במפות שאינן ליניאריות היא לא אסטרטגיה מעשית, משום שהמשחק שם דגש על לוחמה איטית, אסטרטגית ומציאותית. חלק מהריאליזם , גורם ליצירת רובה אחד למשחק במשך שלושה שבועות של זמן פיתוח לצוות של כ -10 מפתחים מסיאטל.

כריסטיאן אלן הוא המעצב הראשי של המשחק, מייסד חברת הפיתוח ובעל עבר צבאי. הוא עובד לשעבר של ברת יוביסופט שהיה עסוק בסדרת Tom Clancy's Ghost Recon. ברזומה שלו, הוא חתום גם כמעצב ראשי למשחק Halo: Reach. לאחר שפרש מיוביסופט, הוא הקים סטודיו בשם Serellan , וגייס אנשי פיתוח בעלי ניסיון במשחקי יריות ושעבדו בחברות כמו Red Storm Entertainment, Monolith, Microsoft.

Posted Image
משמאל: כריסטיאן אלן

באפריל 2012, החברה הצליחה לגייס באמצעות ה kickstarter, את המימון הדרוש של 200 אלף דולר, לצורך פיתוח הכותר הראשון של הסטודיו. שם הפרויקט היה Takedown, שם המשחק הסופי יהיה Takedown: Red Sabre.

לאחר מספר הצעות שהחברה קיבלה מאתרים סינים גדולים המפעילים משחקי יריות חינמיים, הצליח הסטודיו להשיג חוזה הפצה מסודר עם חברת 505Games.

Takedown: Red Sabre צפוי להשתחרר למחשב האישי ולאקסבוקס 360 (דרך XBLA) בסתיו הקרוב. התמונות האחרונות מתערוכת E3:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות