סוני תכריז על עוד משחקים חדשים ל-PS4 באירוע Gamescom

gamescom-2013-PS4-games

אם חשבתם שסוני הראתה כבר את כל המשחקים שלה לפלייסטיישן 4, יש לג'ים ריאן מ SCEE חדשות בשבילכם. באירוע Gamescom נקבלו עוד.

Gamescom הוא המקבילה האירופית של E3 וסוני תמיד התייחסה לתערוכה הזאת בכבוד. גם בזמנו בהשקת ה-PS3 החברה הכריזה על משחקים חדשים עבור הקונסולה באירוע ונראה שאותו הדבר יקרה עם PS4.

סוני חשפה ב-E3 משחק IP חדש בשם The Order 1886, אבל לא קיבלנו באירוע שום הכרזה מאחד האולפני צד ראשון שלהם כמו Guerrilla Games, Naughty Dog, Media Molecule ואחרים. ובכן, ב- Gamescom כנראה נקבל עוד.

Sony playstation-4 Final 04

ג'ים ריאן, נשיא ומנכ"ל SCEE (קיצור של Sony Computer Entertainment) אמר בראיון כי החברה תכריז על עוד משחקים עבור PS4 בתערוכת Gamescom. הוא גם אישר בראיון כי PS4 תושק באירופה לפני חג המולד 2013.

"30 משחקי צד ראשון חדשים לקונסולת PS4 נמצאים בפיתוח ו-12 מהם הם IP חדשים .[..] קורים המון דברים חדשים, אנחנו צריכים לשמור קצת לאירועים אחרים. יש את Gamescom ואנחנו צריכים משהו כדי להראות בGamescom, לא?

GAMESCOM 21013

אלו כמובן חדשות טובות לכל מיש שמתכנן לרכוש את הקונסולה של סוני בתקופת החגים הקרובה, ובעיקר לאלה שגם מתכננים להגיע לתערוכת המשחקים הזו, יהיו שם גם כמה ישראלים.

אירוע Gamescom יתקיים בעיר קלן שבגרמניה בין ה-21 ל-25 באוגוסט 2013.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות