Remember Me – ביקורות למשחק

Remember Me תאריך יציאה
ז'אנר: פעולה/התגנבות
חברת הפצה: Capcom
חברת פיתוח: DONTNOD
פלטפורמות : PC, PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה בישראל: 7.6.2013

הביקורות למשחק Remember Me מעורבות. לא כל המבקרים השתכנעו מה-IP החדש והמסקרן הזה. חלק מהמבקרים אהבו את העלילה והעיצוב האמנותי של המשחק, אך מבקרים אחרים הדגישו בעיקר את החסרונות שלו או את אי מימוש הפוטנציאל שבו.

Remember Me הוא משחק פעולה מגוף שלישי שמפתחת חברת DontNod Entertainment. עלילת המשחק מתרחשת בשנת 2084 בפריז העתידנית ובאמצעות מכשיר מיוחד שנקרא " Sensen" אזרחים יכולים לסחור בזיכרונות שלהם. הדמות הראשית במשחק היא Nilin, בעלת יכולות מיוחדות ובעיקר התכונה לצוד זכרונות של אנשים אחרים, "elite memory hunter." המשחק מתמקד בקרבות "חכמות", ללא נשקים.

ביקורות:

האתר הפופולרי Gamespot העניק למשחק ציון 70/100, הטענה העיקרית היא אי-מימוש הפוטנציאל של המשחק:

נילין היא הסיבה הטובה ביותר כדי להפוך את המשחק הזה לזכרון עתידי (על משקל עלילת המשחק): היא נחושה ומסוכסכת, ואנושית מדי, מה שהופך את דרך הליווי הנהדר שלה לעולם יפה ולא מנוצל.

האתר IGN העניק למשחק ציון נמוך 59/100 כשלטענת המבקר, המשחק לא ממש הפיל אותו מהכסא:

משחק חביב, אפילו ראוי להערצה שמספר סיפור אישי עמוק בעולם מהורהר בסגנון מאוכלס על ידי מודלים מפורטים של אופי עשיר. אבל בסופו של דבר, היא לא הצליחה לאתגר או לרגש אותי כמשחק, כמו כל אחד מהרעיונות הטובים ביותר שלה התגלו כמוגבלים לבדיוני העל שלה.

REMEMBER ME REVIEW

מבקר האתר Metro GameCentral ציין לטובה כמה מהאלמנטים במשחק אך נתן לו ציון סופי 50/100 , משום שאותם האלמנטים לא עובדים לדבריו:

 שפע של רעיונות חכמים ומצגת מאוד אטרקטיבית, אבל אף אחד מהאלמנטים במשחק הליבה לא עובד כמו שצריך והמשחק מסתיים בעצב נשכח.

להלן הביקורות העיקריות למשחק Remember Me [ממוצע 69]

Remember Me שוחרר כבר אתמול באמריקה וישוחרר בישראל ביום שישי בתאריך ה-7/6 לקונסולות Xbox 360 , PlayStation 3 והמחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ללא ספק משחק שונה