אנליסט: “PlayStation 4 תושק מתחת ל-400 דולר”

אחרי הצהרתו המפתיעה של פאקטר בשבוע שעבר, אנליסט נוסף בשם ארוינד בהטייה מחברת “Sterne Agee”, טוען שסוני למדה לקח מהשקת ה-PS3, ותשיק את הפלייסטיישן 4 במחיר נמוך מ-400 דולרים. יש לו גם מה להגיד על מיקרוסופט ועל מצבה של נינטנדו.

השקת ה-PlayStation 4 מאוחר יותר השנה תהיה במחיר נמוך מ-400$, חוזה האנליסט ארוינד בהטייה “Sterge Agee”, במכתב למשקיעים לקראת התערוכה בשבוע הקרוב בלוס אנג’לס, E3 2013. לטענתו, סוני הושפעה לרעה מהשקת ה-PlayStation 3 ב”מחיר מאוד גבוה”, להזכירכם 600 דולרים עלתה הקונסולה הנוכחית בהשקה, ולדעתו החברה לא תחזור על הטעות פעמיים.

מניסיון, אנחנו מאמינים שסוני תשמר את מחיר ה-PlayStation 4 מתחת ל 400$

הוא הוסיף ואמר שמפני שהרשת בקונסולה של סוני היא חינמית, החברה עלולה להחמיץ הזדמנות לרווח מקונסולת הדור הבא. עדיין, הוא מאמין שסוני תשתדל להשאיר את מחיר הקונסולה מתחת ל-400$, גם אם זה אומר שהם יפסידו כסף על הקונסולה עצמה. אנליסט ידוע אחר בשם פאצ’ר, טען בשבוע שעבר כי מחיר הקונסולה של החדשה של סוני יהיה 350$.

http://www.youtube.com/watch?v=z2zkCq7HBWo

 

נינטנדו

בנוגע למצגת של נינטנדו ב-E3 שתיערך בשבוע הקרוב, בהטייה אמר פאקטר שאף על פי שהחברה ב”מצב קשה”, והציפיות נמוכות, יהיה זה צעד לא נבון להמר נגד יוצרי מריו. “אף פעם אל תמעיטו בערכה של נינטנדו”, הוא אמר,
וציין שלחברה יש מה שדרוש בכדי להפתיע גיימרים.בשבוע שעבר.

למרות שנינטנדו לא תערוך את תערוכת המדיה המסורתית שלה השנה, החברה תקיים את “Nintendo Direct”, ב11 ביוני כדי לדון בעתיד קונסלתה, Wii U, והמשחק המצופה שלה ל3DS, שכן הוא Super Smash Bros., לצד עוד דברים שיוצגו באירוע.

 

מיקרוסופט

לאחרונה, בהטייה שוחח על ציפיות ממיקרוסופט, ואמר שהחברה תשתמש בהצגתה בE3 כדי להמשיך לשים דגש על הXbox One כקונסולת בידור כללית, “All-in-one”. באותו הזמן, הוא מאמין שמיקרוסופט גם תתמקד שוב יכולתו של המכשיר בתפקוד כקונסולה ביתית ותציג מספר רב של משחקים אקסלוסיביים לפלטפורמה.

למיקרוסופט יש 15 משחקים בלעדיים לXbox One בפיתוח, שמונה מהם יהיו משחקים חדשים לגמרי. החברה צפויה להכריז על כמה מהם באירוע הE3 בשבוע הבא, ועוד כמה בתערוכת Gamescom שתיערך באוגוסט.
בהטייה לא מאמין שמיקרוסופט תגלה מידע על מחיר הקונסולה בE3, ותעזוב את הפרט הזה לאירוע מאוחר יותר. מחיר של כ-400$ תהיה “הפתעה נעימה”, הוא אמר.

מקור: Gamespot

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות