Plants vs. Zombies 2 ישוחרר בלעדית ובחינם ל- iOS ב-18/7

Plants-vs.-Zombies-2

'צמחים נגד זומבים 2' ישוחרר בלעדית למכשירים הניידים של אפל  ב-18/7, לא דווח על מועד יציאה ל-PC וגם מכשירי האנדרואיד נותרו בחוץ. לפחות דייב המשוגע חוזר.

המשחק החדש PVsZ2 הוכרז היום כמשחק חינמי ובלעדי למערכת ה-iOS, לפחות בנוגע למועד השחרור הראשון שלו, כחלק כנראה מהסכם בלעדיות שחתמה חברת EA שרכשה את מפתחת המשחק PopCap, עם אפל. לא הוכרז תאריך יציאה לשאר הפלטפורמות כרגע.

צמחים-נגד-זומבים-2

צמחים נגד זומבים 2, תוכנן מהיסוד ליקום המתרחב של המשחק וימשיך את המאבק האפי של הצמחים שיגנו עליכם נגד הזומבים בחצר האחורית. החברה מבטיחה עולמות חדשים עם רמות חדשות, צמחים, זומבים ודרכים חדשות כדי לשחק.  Plants vs. Zombies 2: It's About Time בשמו המלא, יציע מינוף לממשק המגע של המכשירים הניידים והפופולריים של אפל, כולל אפשרויות חדשות ואינטראקציה עם הזומבים באופן ישיר, כמו גם דרכים חדשות להגנת הצמחים.

גם דייב המשוגע יחזור אלינו לסיבוב נוסף, השכן המבולבל שמשמש כמדריך לשחקנים ושגם משמש כחנווני לשדרוגים מיוחדים של צמחים, עזרים וכלי נשק.  החברה מבטיחה שלחלק מהצמחים תהיה האצה מזורזת, ומכניקת משחק חדשה שתנסה ובטח תצליח לרתק את המעריצים הקיימים וגם החדשים לסיבוב השני של הצמחים נגד הזומבים צמאי המוח.

Plants vs. Zombies 2 IOS 04

המשחק שכאמור יהיה חינם להורדה, ירחיב ויאריך את המשחקיות הקלאסית של צמחים נגד זומבים המקורי ויספק לשחקנים עשרות רמות, צמחים וזומבים חדשים ברחבי עולמות מרובים ללא עלות. בעוד הרוב המכריע של המשחק יהיה חופשי לחלוטין לשחק (שחקנים יכולים להתמודד עם כל זומבי ולגשת לכל רמה בכל עולם, ללא עלות), שחקני צמחים לעומת זומבים 2 יוכלו לרכוש שדרוגים ופריטים אחרים במשחק.

"הגיע הזמן!", אמר אלן מוריי, מפיק בכיר של המשחק צמחים נגד זומבים 2. והמשיך:

אנו בטוח ששחקנים יראו את האהבה ותשומת לב שאנחנו מכניסים למשחק החדש הזה. יצרנו דרכים חדשות ופראיות לחוות את הצמחים וזומבים שאתה מכיר ואוהב כמו גם טונות של תוכן חדש לחלוטין, ואנחנו עדיין במהלך של עבודה קשה בכדי להביא עוד יותר דברים מגניבים שישאירו את הצמחים נגד זומבים 2 רעננים ומתפתחים בחודשים ובשנים שלאחר השקה. 

מה אתם אומרים, EA עושה טעות שלא משחררת גרסת PC שאחראי להצלחה הגדולה של המשחק הראשון, ומה עם זה שהיא משאירה מיליוני משתמשי אנדרואיד בחוץ?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ITS GREAT!

Indeed!

נראה נחמד 🙂
הטריילר ממש חמוד,חבל שלא יוצא למחשב..