פאקטר מפתיע: מחיר ה-PS4 יהיה 350 דולר ו-400 דולר ל-Xbox One

PS4-VS-XBOX-ONE

האנליסט מייקל פאקטר הכריז היום בהפתעה כי הוא צופה כי מחירי הקונסולות של הדור הבא יהיו נמוכים. 350 דולרים לפלייסטיישן 4 ו-400 דולרים לאקסבוקס One?

לקראת תערוכת ה-E3 שתיערך בשבוע הבא, ישנם השערות רבות בנוגע למחיר הקונסולות של הדור הבא, האנטליסט המפורסם מייקל פאקטר מפרסם כעת את התחזיות שלו.

לפי התחזיות שלו, מחיר ייצור ה-PlayStation 4 עומדת על כ-275 דולרים ועלות הייצור של ה-Xbox One עומדת על כ-325 דולרים. בהודעה  ששלח למשקיעים, אמר שלדעתו ה-PlayStation 4  יימכר בכ-350 דולר וה-Xbox One יימכר במחיר של 400 דולר.  לטענתו, מיקרוסופט עדיין חושבת על האפשרות למכור את הקונסולה במחיר של 300 דולרים ולחייב את הקונה להירשם לתוכנית שתחייב אותו להיות מנוי ברשת של מיקרוספט העונה לשם Xbox Live או להירשם לשירות ה-Premium של Skype.  הוא הוסיף ואמר:

אנחנו מאמינים שהיכולת לצפות בטלוויזיה דרך כבלים או צלחת לווין דרך ה-Xbox, תפתה את המנויים לרכוש את הקונסולה דרך חבילות מסובסדות עם חוזה למספר שנים. האפשרות "Always On" אומרת שתחויבו להיות מחוברים לאינטרנט במהלך השימוש בקונסולה, רומזת לנו שספקיות האינטרנט כנראה יציעו לנו חבילות מסובסדות עבור השימוש ב-Xbox בלבד.

נראה שסוני למדה מהטעויות שלה, לאחר שמחיר ההשקה של הקונסולה הנוכחית ה-Playstation 3 עמדה על כ-600 דולר, לעומת מחיר ההשקה של ה-Xbox 360 שעמד על 400 דולר בלבד. הפעם כאשר המחירים דומים מאוד, אנחנו נראה קרב צמוד מאוד בין שתי החברות וככל הנראה הכלי החזק ביותר שיש לחברות להציע הוא המשחקים הבלעדיים שיש לכל אחת מהקונסולות.

xbox-one-vs-ps4-controllers

לאחר שהמכירות של ה-Wii U התאזנו לאחר ההשקה הכושלת, פאקטר אומר שנינטנדו צריכה לדאוג להביא לנו ערך מוסף ב-E3:

נינטנדו מסתכנת בהפסדת אחוזים מנתח השוק של הקונסולה שלה, ליריבות סיוני ומיקרוסופט ואם החברה לא תוציא משחקיים איכותיים לקנוסולה, היא לא תצליח. בנוסף, אם החברה לא תרוויח עוד פופלריות, ייתכן שחברות משחקים יחליטו לוותר ולא יפיצו משחקים לקונסולה. אנחנו עדים כבר לחברה אחת שעשתה את זה, הלוא היא EA, שכרגע אין לה משחקים בפיתוח לקונסולה וייתכן שבעתיד חברות אחרות ילכו אחרי EA וגם הם לא יוצאו את המשחקים שלהם לקונסולה של Nintendo. הדבר יגרום לכך שהמשחקים הייחידים שיופצו לקונסולה יהיו בפיתוח של Nintendo בלבד.

בחודש מרץ פאקטר הודיע כי הוא צופה שמשחקי הדור הבא יקפצו ב-10$ ויעלו 70 דולר. בנוסף,  יומיים אחרי האירוע של אקסבוקס, מנהל הכספים הראשי של ענקית רשת חנויות המשחקים GameStop, טען כי הוא סבור שהקונסולות של הדור לא יעלו כמו בהשקה של הקונסולות הקודמות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איזה יופי!

עמית
יש כבר מחירים רשמיים
פלייסטיישן 400 דולר
אקסבוקס 500 דולר

מחירים טובים אם אתה תושב ארה"ב. באירופה יהיה יותר גבוה ופה בארץ? 3000
החדשות הרעות זה מה שנאמר על מחירי משחקים… 70$. אם תשאלו אותי זה יעודד פיראטיות.

לדעתי המחיר יהיה 2000

אם זה נכון זה מחירים מטורפים
אני בטוח אקנה

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x