מיקרוסופט: "אין לכם גישה לאינטרנט? קנו Xbox 360"

XBOX-ONE-ALWAYS-ONLINE

לדון מטריק, סגן נשיא מיקרוסופט יש פתרון לכל מי שהחיבור לאינטרנט מהווה בעיה בשבילו ולכן לא מומלץ לו לרכוש Xbox One : "אתם יכולים פשוט לקנות Xbox 360"

דון מטריק, סגן נשיא מיקרוסופט ואחד האנשים שאחראים להצלחת Xbox 360 התראיין ל-GTTV והצליח לגרום ללא מעט אנשים בתעשיה להתעצבן. הראיון עסק בעיקר במדיוניות החדשה של מיקרוסופט ובאסטרטגיה שמניעה אותה לקראת השקת Xbox One בנובמבר.

במהלך הראיון דובר על החיבור היומי של הקונסולה החדשה והפתרון של מטריק למי שאין אינטרנט נשמע מאוד פשוט, אם אין לכם גישה לאינטרנט, מה שאומר שה-Xbox One לא תוכל למעשה לפעול לאחר יממה ללא חיבור, בגלל שאתם בצבא, או חיים באחת מעשרות אלפי הערים ברחבי העולם שבהן האינטרנט הוא לא כ"כ יציב,  אתה יכולים פשוט לקנות Xbox 360.

אם יש לך אפס גישה לאינטרנט, מדובר במכשיר אופליין. יש לנו מוצר לאנשים שאינם מסוגלים לקבל צורה כלשהי של קישוריות (חיבור לאינטרנט), זה נקרא ה-Xbox 360
xbox_one_don_mattrick
דון מטריק חושף לעולם את המוצר שלא מתאים לכל אחד

זה אותו חמד של בחור שחשף בפני העולם את ה Xbox One בערב ההכרזה של מיקרוסופט ושהגדיר את הקונסולה החדשה של מיקרוסופט כמוצר ש"נוצר עבור גיימרים, על ידי גיימרים".

מטריק לבסוף מציע כי הפרשנים והמבקרים (הרבים) צריכים לראות קודם איך הדרישה הזו עובדת לפני שהם שופטים אותה.

אני חושב שבטווח הארוך, בנינו מוצר מוביל עולמי שאנשים הולכים לאהוב ולחבק

וכך זוכה מיקרוסופט לעוד נקודה שלילית ואם זו הגישה של אדם במעמדו של דון מטריק, אני חושב שבאופן אישי לא הייתי קונה ממנו דבר. אגב, מאתמול, פלייסטיישן 4 עקפה את מיקרוסופט במצעד ההזמנות המוקדמות של אמזון העולמי.

מקור: Gamespot

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות