7 טריילרים חדשים לסופ"ש: ספרטקוס, מטאל גיר סוליד, ספלינטר סל, ציביליזציה 5 ועוד.

 טריילרים-חדשים-חודש-יוני

שבעה טריילרים חדשים לסופשבוע של Spartacus Legends, Splinter Cell Blacklist, Civilization V, Metal Gear Solid, Blacklight Retribution, Xblaze Code: Embryo, Mario & Luigi: Dream Team

Spartacus Legends – טריילר השקה

Spartacus Legends הוא משחק לחימה חינמי של יוביסופט המבוסס על דמויות מסדרת הטלוויזיה המצליחה. המשחק הבסיסי הוא בחינם אך תוכלו לרכוש תוכן נוסף בתוך המשחק, בכסף אמיתי.

המשחק מכיל מבחר גדול של מיומנויות ויכולות וגם קומבואים, מהלכי נשק משולבים. תוכלו לבחור אחת מהדמויות מהסדרה כמו ספרטקוס, קריקסוס, או כל גלדיאטור אחר שתיצרו בעצמכם. המשחק הוא אונליין, כלומר תילחמו בזירות מרובות משתתפים.

 Splinter Cell Blacklist – טריילר מולטיפלייר Spies vs. Mercs

מצב ה Spies vs. Mercs חוזר למולטיפלייר של המשחק הבא בסדרה Splinter Cell: Blacklist. בטריילר החדש ששוחרר יוביסופט מציגה את המצב הקלאסים של מצב מרובה המשתתפים.

Sid Meier's Civilization V: Brave New Worldטריילר השקה

ההרחבה השניה למשחק האסטרטגיה Civilization V תשוחרר ב 12 ליולי ותכיל תשע ציביליזציו חדשותת, שמונה פלאים (הפרתנון, ברודווי, תיאטרון גלוב, השיחות המולדות, ורובודור, תחנת החלל הבינלאומית, אופיצי, המבצר האדום, וProra), שני תרחישים (מלחמת אזרחים אמריקנית ומירוץ לאפריקה), נתיבי מסחר, אידיאולוגיות, הקונגרס העולמי אשר מרחיב את הפן המדיני של המשחק, ונצחון תרבות משופר, כולל תיירות, ארכיאולוגיה וכמובן שיפור המכניזם לליבת המשחק.

Metal Gear Solid: The Legacy Collection

אתמול דיווחנו כי קוז'ימה היה רוצה לראות רימייק למשחק MGS1. יש כבר חברה שמעונינת לקחת על עצמה את הפיתוח, אבל עד שזה יקרה, קונאמי משחררת טריילר חדש ל-Metal Gear Solid: The Legacy Collection. מדובר במהדורה מיוחדת שהוכרזה באפריל לרגל  25 שנה לסדרת מטאל גיר סוליד, מהדורה שתכיל את כל הכותרים הראשונים + בנוסים.

Blacklight Retribution – שיחה עם המפתחים על גרסת ה-PS4

בסוף חודש מרץ השנה הוכרז משחק היריות מגוף ראשון החינמי לקונסולת הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 4. בטריילר החדש.

Mario & Luigi: Dream Team Bros. טריילר חדש

נבחרת החלומות של מאריו ולואיג'י הוא הכותר הרביעי בסדרת Mario & Luigi ומדובר במשחק תפקידים שישוחרר בקרוב לנינטנדו 3DS. המשחק נקרא ביפן Mario & Luigi RPG 4: Dream Adventure והוא בפיתוח של AlphaDream. המשחק Mario & Luigi 4 נחשף ב -14 בפברואר 2013 בנינטנדו דיירקט וישוחרר באירופה ב -12 ביולי 2013, ביפן ב -18 ביולי 2013 ו בצפון אמריקה ב -11 באוגוסט, 2013.

Xblaze Code: Embryo הטריילר השני

טריילר רשמי שני במספר למשחק הפעולה היפני הבא של חברת Arc System Works והמשחק מבוסס על עולם הסיפור של Blazblue. המשחק ישוחרר ביפן לפלייסטיישן 3 ולויטה ב-25 ליולי.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות