NBA 2K14 תאריך היציאה והפלטפורמות הוכרזו. לברון ג'יימס נבחר לככב על העטיפה

2K Sports הכריזה על תאריך יציאה לכותר הבא בסדרה NBA 2K14. המשחק ישוחרר ב-1/10 ונינטנדו שוב מוצאת את עצמה מחוץ לתמונה. יש גם טיזר חדש ל-E3

לברון ג'יימס, הכוכב הגדול של מיאמי-היט נבחר לראשונה, לעטר את עטיפת המשחק החדש שהוכרז לקונסולות PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 ו- Xbox One וישוחרר גם ל-PC, אך הקונסולה של נינטנדו שוב מוצאת את עצמה עם עוד כותר ספורט שלא יגיע אליה.

ג'ייסון ארג'נט, סגן נשיא בכיר בחברת 2K אמר:

אנחנו לא עושים את גרסת ה-Wii U השנה. ההחלטה התקבלה באופן פנימי שהמשאבים יתרכזו בפיתוח הטוב ביותר למשחק בדור הנוכחי ובדור הבא , בכדי ליצור משחק מדהים, ואנחנו לא רוצים לקחת את המשאבים הללו מיצירת חוויות מדהימות בכל פלטפורמות אלה.

המשחק כאמור ישוחרר ב-1 לאוקטובר לקונסולות הנוכחיות ובהמשך לקונסולות הדור הבא. הזמנות מראש לפלטפורמות הנוכחיות כוללות את King James Bonus Pack, חבילה המציעה 10,000 נקודות של מטבע במשחק, חתימת מיומנות של לברון ג'יימס, ועוד.

ארג'נט אמר כי ה-NBA 2K14 יהיה "משחק ספורט הווידאו הטוב ביותר שהעולם הזה ראה אי פעם", ולא נראה מודאג מתחרות פוטנציאלית עם NBA Live, שיושק לדור הבא בלבד.

אנו מכירים את התחרות בשוק, אבל הפוקוס הוא 100 אחוזים עלינו וממשיך לבנות בשנה שחווית המשחק התפתחה וממשיכה להתפתח בכל שנה ושנה

LeBron-James-Chosen-as-Cover-Athlete-for-NBA-2K14

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות