The-Last-of-Us-מפה

מעצב גרפי בשם קמרון בות' מאשים את מפתחי The Last of Us על שימוש ללא רשות בעיצוב שלו במפת התחבורה של בוסטון

[עדכון] לאחר שהאשים את Naughty Dog על שימוש במפת התחבורה שלו במערכת הרכבת התחתית של בוסטון ללא רשות, המעצב הגרפי קמרון בות' עדכן את הבלוג שלו וציין שהוא דיבר עם Naughty Dog בעניין.

בדיוק דיברתי עם Naughty Dog בטלפון בשיחה מאוד בונה, לא יכול להגיד יותר מזה כרגע, אבל זה נראה כאילו העניינים ייפתרו לשביעות הרצון של כולם תוך זמן קצר. אני יכול לומר שהם מכירים בטעותם בשימוש במפה שלי והיו מאוד מתנצלים על זה. אני גם התנצלתי על ההודעה הארסית הראשונית שלי

הסיפור המקורי:

לפי הודעתו בבלוג Tumblr, קמרון בות' כעס ואף דאג לפרסם את העובדה כי Naughty Dog לא ביקשה רשות להשתמש ביצירה שלו במשחק. זו היתה הודעתו העצבנית הראשונה, (שכבר הוסרה):

למפתחי תוכנה – במיוחד מפתח גדול שעובד על שובר קופות כזה – להכניס לעבודה ולשלב מפה במשחק שלהם ללא כל דיון עם הבעלים, אינו מתקבל על הדעת לחלוטין. (שלא לדבר על האירוניה, כפי שתעשיית התוכנה תמיד מתלוננת על פיראטיות של העבודה שלהם.)  Naughty Dog אמורה לדעת שהיא לא יכולה להשתמש במפה הרשמית מבלי לשלם דמי רישיון, וכפי שזה נראה, הם פשוט הלכו לאינטרנט ומצאו מפה. תמונות באינטרנט חופשיות לכל אחד להשתמש בו, נכון? לא. כדי להיות אפילו יותר ברור: אם אתה רוצה להשתמש ביצירה שלי באופן מסחרי, נדרש תשלום לפני השימוש. אם אתה עושה כסף מהמוצר שלך, אז אתה יכול לשלם לי עבור העבודה שלי גם כן.

 

בעוד שסוני לא הגיבה לבקשה לתגובה על ידי GI International, בסופו של דבר נראה כי הצדדים יגיעו לעמק השווה.

הסיפור הזה מגיע אחרי הדיווח כי שחקנית הקולנוע אלן פייג' טענה כי הדמות של אלי מ-The Last of Us לקוחה ממנה, אך נראה כי הפעם Naughty Dog מתכוונים להתייחס ברצינות לטענות של המעצב ולהגיע איתו להסדר.

אני רק חושב שהיה צריך לטפל בעניין הזה באופן פרטי בהתחלה לפני "קטילה" באמצעות האינטרנט.

The Last of Us יקבל בקרוב DLC ראשון, ואתם מוזמנים להתעדכן בכל הפרטים החדשים. מה הסיכוי שאקטיוויז'ן תתבע את הכלב השובב בגניבת..הכלב?

[divider]