FIFA 14: "צ'יצ'ריטו" נבחר לככב לצד מסי על העטיפה הרשמית (אמריקה)

EA Sports הודיעה כי שחקן הכדורגל המקסיקני הבינלאומי, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס, נבחר לככב עם מסי בעטיפה הרשמית של המשחק. לקונסולות הנוכחיות.

FIFA-14-Javier-Hernández-MESSI

אלקטרוניק ארטס הודיעה ​​היום כי EA Sports חתמה עם אחד הכדורגלנים הפופולריים והמוכשרים ביותר של מקסיקו, חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס, לחוזה חסות רב שנתי והופעת הבכורה שלו על העטיפה של פיפ"א 14 במקסיקו, ועל אחת משתי העטיפות בארצות הברית. "צ'יצ'ריטו" יופיע במדי הבית של הנבחרת הלאומית המקסיקנית לצד הכדורגלן המוביל בעולם, של קבוצת ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, הכוכב ליונל מסי. דייוויד ראטר, מפיק בכיר של פיפ"א 14 אמר לאחר חשיפת צ'יצ'ריטו:

אנחנו מעריצים הרבה זמן את הכשרון והתשוקה שצ'יצ'ריטו מביא לספורט. הרננדז הוא השחקן הטוב ביותר והמרגש ביותר של מקסיקו ויסייע ל EA Sports ליצור חיבור עמוק יותר עם האוהדים שלנו

חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס יככב על השער של המשחק ויהפוך לשגריר הכדורגל של EA Sports ולאבן הפינה של מסעות שיווק ופרסום במקסיקו ובצפון אמריקה, לעטיפת המשחק לקונסולות Xbox 360 ו-PS3.

בשבילי זה כבוד אמיתי להיבחר ולהופיע על השער של פיפ"א 14, קודם כל משום שאני מצהיר על עצמי כעל מעריץ גדול של המשחק הזה, ושנית משום שאני מצפה לשיתוף התשוקה שלי לכדורגל והחיבור של EA Sports עם FIFA 14 ועם המעריצים בכל רחבי העולם
בשבוע החולף, חשפה EA Sports את העטיפה הרשמית עם תמונתו של "מסי השואג", עטיפה לדור הנוכחי של הקונסולות ול-PC ובחודש שעבר היא חשפה את העטיפות החדשות למשחק FIFA 14 לקונסולות הדור הבא, Xbox One ו-PS4:
[divider]
חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס בלקאסר
Javier Hernández Balcázar הוא חלוץ בקבוצת הכדורגל של מועדון מנצ'סטר יונייטד ונבחרת מקסיקו, שזכה לכינוי "צ'יצ'ריטו". באפריל 2010, בגיל 23, חתם צ'יצ'ריטו על חוזה במועדון הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד, והפך לכדורגלן המקסיקני הראשון בתולדות המועדון. את הופעת הבכורה שלו בקבוצה עשה צ'יצ'ריטו נגד הבלוז (הכחולים=צ'לסי) בגמר גביע המגן בו ניצחה קבוצתו בתוצאה 2 – 0. הרננדס כבש את השער השני ובתום העונה זכה עם הקבוצה באליפות הפרמייר ליג ובנוסף, זכה בתואר שחקן השנה באנגליה (*ע"ש סר מאט באזבי). בעונה האחרונה של הפרמייר-ליג, 2012/2013 זכה הרננדס באליפות שניה עם קבוצתו.
חאבייר הרננדס הוא בנו של כדורגלן העבר המקסיקני חאבייר הרננדס גוטיירז,שעשה קריירה מפוארת כקשר ושותף במונדיאל הביתי במקסיקו 1986. הוא כונה צ'יצ'ארו, כלומר האפונה, בגלל עיניו הירוקות, ומכאן בנו קיבל את הכינוי "צ'יצ'ריטו" ("האפונה הקטנה"). גם לסבא של צ'יצ'אריטו (מצד אימו), תומאס בלקאסר, יש היסטוריה מקצועית של כדורגל, שכן, שיחק במונדיאל ב-1954 ואפילו הבקיע לרשת צרפת.
[divider]
*סר אלכסנדר מאת'יו באזבי (1904-1994)
Alex-Ferguson-with-Matt-Busbyמאט באזבי (Alexander Matthew Busby) הוא אגדת כדורגל בריטית ממצוא סקוטי. כדורגלן ששיחק בליברפול אך מזוהה דווקא עם קבוצת מנצ'סטר יונייטד , אותה אימן בשנות ה-50 וה-60 של המאה ה-20. באזבי אימן את מנצ'סטר בשנה שבה אירע אסון המטוס במינכן, 1958 והוא אחד הניצולים שנפגע קשה אך הצליח לשרוד.
האסון התרחש ב-6 בפברואר 1958, כאשר מטוס בריטי מסוג איירספיד אמבסדור של חברת BEA בטיסה 609, התרסק בנסיונו השלישי להמריא מנמל התעופה מינכן-רים שבמינכן (אז גרמניה המערבית). בתוך המטוס, היו שחקני קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, שזכו לכינוי "תינוקות באזבי", ו- 23 מתוך 44 הנוסעים נהרגו.
באזבי היה מאלה שתרמו להישארותו של אלכס פרגוסון בתפקיד המאמן, למרות שנכשל בשנותיו הראשונות, ופרגוסון הפך למנג'ר המצליח ביותר באנגליה שאף עקף את באזבי במספר התארים ובאורך הקדנציה.באזבי זכה לתואר מפקד במסדר האימפריה הבריטית (CBE) ב-1958, והוכתר לאביר (Sir) לאחר זכייתה של מנצ'סטר יונייטד בגביע אירופה לאלופות ב-1968. באזבי נפטר בינואר 1994 כתוצאה ממחלת הסרטן. מחוץ לאיצטדיונה הביתי של מנצ'סטר יונייטד, האולד טראפורד, הוצב פסל של באזבי לכבודו. בשנת 2002 נכנס באזבי להיכל התהילה של הכדורגל הבריטי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כתבה על עטיפה למשחק פיפא
אבל איזו השקעה
היה תענוג לקרוא