אחרי 17 שנה, נשיא id Software פורש מהחברה

המנכ"ל שהפך לנשיאה של חברת id Software פורש מהתפקיד ועוזב את החברה לאחר 17 שנות שירות.

טוד הולנשד הצטרף ל- id בשנת 1996 כמנכ"ל, ולאחר מכן שימש כנשיא של החברה בעקבות הרכישה של id על ידי ZeniMax בשנת 2009. הולנשד נהג לארח את כנס המשחקים השנתי של החברה, QuakeCon.

פיט היינס מחברת ההפצה Bethesda, שהיא חברת בת של ZeniMax Media שחרר הודעה לעיתונות ובה נכתב:

אחרי שנים רבות עם האולפן, טוד הולנשד החליט לעזוב את id Software בכדי להתפנות לאינטרסים אישיים אחרים, בעוד שטוד לא היה חלק מצוותי הפיתוח, הוא היה חלק בלתי נפרד מההצלחה של id Software והראש העסקי של הסטודיו ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר בהמשך דרכו.
טוד הולנשד (Todd Hollenshead)

הפיתוח הנוכחי של חברת id Software הוא המשחק Doom 4 שעל פי דברי סגן נשיא מחלקת השיווק בחברת Bethesda, פייט היינס, המשחק עבר לפיתוח ב"גרסה חדשה", כלומר, החברה זונחת את הפיתוח הקודם ועוברת לפיתוח המשחק לדור הקונסולות הבא. כנראה שהחברה השעתה במקביל את התוכניות שלה למשחק Rage 2 אחרי שהמשחק המקורי לא הצליח לעמוד בציפיות המסחריות ולא זכה לביקורות נלהבות במיוחד.

מקורות אחרים טוענים כי הגרסה המקורית של Doom 4, אשר זכתה לכינוי "Call of Doom", בוטלה בשנת 2011 לאחר ש id סיימה את העבודה על Rage. המקורות עוד טוענים כי הגרסה המקורית של Doom 4 לקחה השראה גדולה מהאלמנטים היצירתיים במשחקי יריות מודרניים, Call of Duty סטייל.

תערוכת המשחקים השנתית QuakeCon 2013 צפויה להתקיים כסדרה גם השנה בטקסס, ארה"ב, בין ה 1-4 לחודש אוגוסט.

איך הסתיימה לה כתבה על id Software בלי מילה על הגאון ג'ון קארמק? 

מקור: ign

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פאק איזה חתיך הורסס