Halo 5 זה הכותר הבא בסדרת היילו

הכותר האנונימי בסדרת היילו שנחשף בתערוכת E3, הוא Halo 5, כך על פי ראיון שקיים דון מטריק, נשיא עסקי הבידור האינטראקטיביים של חברת מיקרוסופט.

כולנו צפינו בטיזר של היילו החדש בתערוכת E3, טיזר קצר שלא חשף שם של כותר, אלא רק את העובדה שמאסטר צ'יף הולך לחזור אלינו בשנת 2014. זו הסיבה שהמשחק קיבל את השם הזמני Halo Xbox One.

בשבוע שעבר, דיווח אתר מגזין האקסבוקס הרשמי (oxm) כי פיל ספנסר, סגן נשיא אולפני מיקרוסופט הודיע בראיון כי למשחק שנחשף במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערכות E3 2013, אין עדיין שם, מה שאומר שהוא לא ייקרא Halo 5.

 אין לנו שם למשחק עדיין. זה היה פשוט טהור," Halo is Coming " ואנחנו רוצים לתת לו תאריך. זה היה פשוט אישור שחברת 343 מפתחת משחק Halo אמיתי, יריות מגוף ראשון, שיגיע בשנת 2014.

MasterChief_NEW HALO XBOX ONE

בראיון במקום אחר, עם מנהל בכיר אחר של מיקרוסופט, דון מטריק, נשיא עסקי הבידור האינטראקטיביים של חברת מיקרוסופט והאיש שנקלע לכל הרעש סביב מחיר הקונסולה החדשה, התראיין לערוץ הטלוויזיה של Bloomberg TV ואמר בצורה מאוד פשוטה (דקה 02:03) שהמשחק הבא של היילו נקרא Halo 5:

יש לנו תוכן בלעדי לקונסולה, השקה של משחק היילו חדש, היילו 5, בשנה הקרובה.

הראיון הזה, התפרסם ברחבי הרשת כשדה באש קוצים, לא בגלל היילו 5, אלא משום שדון מטריק ניסה להסביר בראיון מדוע הקונסולה Xbox One עולה 100 דולר יותר מה-PS4.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות