מה אם הדמויות ב'משחקי הכס' היו דמויות במשחק GTA?

 העונה השלישית של 'משחקי הכס' כבר מאחורנו והיה בה בעיקר הרבה דם. האמן מייק רובל לקח את הדמויות מסדרת הטלוויזיה המצליחה והעניק להן מראה "עתידני" של שנות ה-80' וה-90'. התוצאות המדהימות לפניכם.

האיורים של מייק מעוררי ההשראה, נמכרים כחולצות או תמונות בבלוג שלו, Moshi-Kun ויכולים בשקט להכנס איך שהן למשחק מחשב, ולמרות שב-2012 שוחרר משחק (די כושל) ל-Game Of Thrones, נראה כי המפתחים היו צריכים ללכת דווקא לכיוון של סדרת Grand Theft Auto. במיוחד לכותרים כמו Grand Theft Auto: Vice City ואפילו Grand Theft Auto: San Andreas

gta-game-of-thrones

דאינריז טארגאריין, יורשת העצר של כס המלכות, שמגלמת שחקנית הקולנוע אמיליה קלארק זוכה למראה צעיר ועדכני ומחזיקה 3 חמוסים במקום דרקונים:

Daenerys Targaryen rocking three ferrets instead of dragons.
 ג'יימי לאניסטר, אחיה התאום ומאהבה של סרסיי , בכיכובו של השחקן ניקולאי קוסטר-וולדו, מקבל לוק חדש בסגנון מיאמי וייס סטייל.

Jamie Lannister looking crazy smooth in a white Miami Vice blazer.

ג'ופרי .. בעע..

Ugh.

ג'ון (סנואו) שלג, בכיכובו של קיט הרינגטון,  בנו הממזר של נד סטארק שכבר הספיק לעזוב את משמר הלילה, מקבל לוק סופר גראנג' חדש

And probably most perfect of all: super grunge Jon Snow.
חאל דרוגו, ראש השבט הדות'ראקי שכבר הספיק למות, מגולם ע"י השחקן ג'ייסון מומואה, שנראה  עכשיו כמו הגיטריסט של פיית' נו מור.
Khal Drogo as a hard rock musician
סרסיי לאניסטר התככנית, שמגלמת השחקנית לנה הידי, היא אחותו התאומה של ג'יימי, אשתו של רוברט, ואימם של ג'ופרי, טומן ומירסלה. כאן היא כוכבת גלאם-רוק של שנות ה-80.
Cersei, as an 80s glam rock star.
אריה סטארק, שמגלמת השחקנית מייסי ויליאמס, היא בתו הצעירה של נד סטארק שבניגוד לאחותה סאנסה, משחקי השלטון לא בשבילה, והיא מעדיפה להיות לוחמת קשוחה. אין כמו מראה של טומבוי לאריה.
Arya Stark, my favorite tomboy
טיריון לאניסטר "השימדון", שמגלם השחקן פיטר דינקלג', הוא אחיהם הצעיר של ג'יימי וסרסיי. ערמומי וחכם. כאן הוא לובש חולצת אייטיז רשמית ונראה כי הוציאו אותו היישר מפרק של פרקר לואיס.
Tyrion, with an unlikely shirt straight out of an episode of Parker Lewis
סנסה סטארק, בתו הגדולה של נד סטארק שמגלמת השחקנית סופי טרנר, נראית כאן כמו סטונדנטית מבברלי הילס, אמצע שנות התשעים. בקסטירט בויז ואן סינק (N Sync).

Sansa Stark as a Beverly Hills student

מרג'רי טיירל, אחותו של לוראס מבית טיירל שבסוף מתארסת לג'ופרי. מגלמת אותה השחקנית נטלי דורמר, שזוכה ללוק תמים ושמלה פרחונית בסגנון ניינטיז.
Margaery Tyrell, with her fake innocent look, in a very 90s floral dress
תיאון גרייג'וי, שמגלם השחקן אלפי אלן, הוא בנו של אדון איי הברזל שמרד ברוברט באראתיאון, ונשבה על ידי נד סטארק. כאן הוא מחזיק לחמניה עם נקניקיה (מי שצפה בעונה 3 יבין על מה מדובר) ונראה כמו היפסטר ניו-יורקי.

Theon Greyjoy holding a hotdog

ברון, בגילומו של השחקן ג'רום פלין, שכיר חרב ומגינו של טיריון לאניסטר , נראה כאן כמו אחיו הבכור של ניקו בליק מ-Grand Theft Auto IV

Bronn, relax as always, wearing the iconic Adidas tracksuit

ולקינוח, בריין מִטארת' המתנשאת לגובה 1.91 מ', שהפכה לשומרת ראשה של קייטלין, ומגולמת ע"י השחקנית גוונדלין כריסטי, היא כצפוי משוריינת, ומגנה בטח על מ ישהו בשנות השמונים, עידן ה-MTV.

Brienne of tarth in armor

למעריצי הסדרה שלא יודעים, סדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" תמשיך לעונה רביעית. לאחר שפרק הבכורה של העונה השלישית, ששודר בערוץ HBO, קבע שיא צפייה לסדרה.

קרדיט תמונות: moshi-kun.tumblr.com

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
11 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הנקניה בלחמניה מסמלת את ה"סירוס" שעשו לו?

בהחלט
במיוחד הסצנה שאכלו מולו משהו שנראה כמו נקניקיה

כתבה מעולה

אומן מוכשר בטירוף

רק חבל שהעונה השלישית היתה גרועה
אופרת סבון

למה גרועה?
התחילה צולעת אבל המשיכה פגז
התבלבלתי בתגובה קודם
אפשר למחוק?

מחקתי

היתה עונה חזקה
אלאק גרועה

יכלו לקצר אותה לחמישה פרקים בכיף

חזקקק
"גופרי בעעע"
חחח הרגתם אותי

קטלני

איזה מוכשר הוא
והנקניקיה של תיאון
אאוץ'
חחחח

למה גרועה?
התחילה צולעת אבל המשיכה פגז

ענק