Delta Six: בקר משחקי ה-FPS החדשני בדרך לשוק

הבקר שמנסה להצליח היכן שרבים נכשלו, Delta Six הצליח לגייס את סכום המימון הדרוש ומהדורה ראשונה תישלח בדצמבר 2013. האם חוקי השליטה ל-Battlefield ו- Call of Duty הולכים להשתנות?

Delta Six הוא בקר במתכונת של נשק אמיתי שמיועד לשליטה במשחקי יריות מגוף ראשון ושלישי לקונסולות Xbox 360, PlayStation 3 וגם למחשב האישי. מדובר ברובה מתכת שחור המצוייד בחיישני תנועה מיוחדים המאפשרים לירות ע"י לחיצה על ההדק, לטעון מחסנית מחדש באמצעות הקשה עליה, להתבונן מבעד לכוונת הטלסקופית שלו (IR sensor) כשכל המהלכים הללו קורים במקביל במשחק עצמו. כששחקן לוחץ על ההדק, הרובה  מספק אפקט רתע מדומה ויש לו אפילו אפשרות להתקפה מטווח קרוב (melee attack). הבקר הזה באופן ברור מיועד לאנשים שרוצים חוויה שמרגישה אותנטית.

מי שעומד מאחורי הפרויקט 'Delta Six' הוא יזם אמריקני בשם דייויד קוטקין, שברזומה שלו מספר פרויקטים בתחום. קוטקין מבקש באתר המימון קיקסטארטר סכום של 100,000 דולרים. 5 ימים לקראת תום מועד המימון , ויש ללוטקין יותר מ -600 תומכים בסכום של למעלה מ- 120,000 דולר. כל מי שתומך בפרויקט בסכום של 159 דולרים ומעלה, מובטח לו בקר דלתא-סיקס שיישלח אליו בדצמבר 2013.

בראיון לאתר Gamesbeat מסביר קוטקין את מדוע הוא חושב שהפרויקט שונה מפרויקטים רבים דומים שהיו בעבר:

Delta Six זה לא רק אקדח. הבקר משמש לבקרת תנועה מלאה ופעולות מציאותיות בכדילתת לשחקנים חוויה דומה יותר לחיים האמיתיים. שחקנים יכולים להזיז את הדמות במשחק שלהם על ידי הטיית הבקר קדימה ואחורה או מצד לצד. השימוש בקוד הפתוח ARDUINO לפרויקט, הופך את חומרת התכנות לנגישה יותר.

קוטקין טוען גם גם שהוא קבע פגישה עם חברת אקטיוויזן שנוגע לשיתוף הבקר שלו לזיכיון Call of Duty, אך לדבריו, אקטיוויז'ו ביטלה את הפגישה במהירות לאחר הירי בבית הספר הוק סנדי בדצמבר 2012.

delta-six-girl

קשה לי להאמין שהבקר הזה, שגם מיועד לקונסולות של הדור הבא, יצליח לחדור לכל בית של חובב משחקי יריות. ההיסטוריה מלמדת שכל פרויקט דומה בעבר, לא עמד במבחן המציאות וסבל מבעיות של לאגים וחוסר נוחות. יש הבדל בין לירות עם הבקר הזה לבין לירות ולזוז יחד, ובמשחק כמו Call of Duty ודומיו, תנועת השחקן מאוד מהירה, מה שאומר שאם הבקר הזה לא יעבוד במהירות של בקר שליטה רגיל, השימוש בו יהפוך ישים את השחקן מראש בעמדה נחותה לעומת שחקנים אחרים.

מה אתם חושבים, הבקר הזה יכול להחליף בקר שליטה מסורתי או מקלדת ועכבר?

https://www.youtube.com/watch?v=SfO2b6nQzPs

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איפה משיגים?

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x