Call of Duty: Ghosts בתכנית הלילה של ג'ימי פאלון

תכנית הלילה של ג'ימי פאלון מתמקדת השבוע במשחקי מחשב, והמשחק האחרון שכיכב בתכנית היה הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי Call of Duty: Ghosts

אחרי ההדגמה המרשימה של המשחק Watch Dogs בתכנית הלילה של ג'ימי פאלון, שהודגם על ה-PS4, הגיע תורו של משחק היריות מגוף ראשון החדש בסדרת CoD, שהודגם הפעם על Xbox One. ההדגמה האחרונה בתכנית היתה של המשחק Call of Duty: Ghosts ואת השלב הזה בסרטון הגיימפליי כבר ראינו בתערוכת E3 ואין פה הרבה חדש, מלבד ההומור של ג'ימי.

המשחק לטעמי עדיין לא נראה מרשים במיוחד מבחינה גרפית, שכן, הכותר החדש בסדרה היה אמור להכין את הקרקע עבור הדור הבא של הזכיינית על ידי החדרת מנוע "חדש" ומשופר, מה שבסופו של דבר התברר כלא מדויק והמשחק מפותח למעשה על המנוע הנוכחי שעבר שיפוץ.

Call-of-Duty-Ghosts-מנוע

אינפיניטי וורד חשפה לאחרונה פרטים חדשים על העלילה והדמויות במשחק באתר IGN ואף קיימה אירוע טרום-E3 בשם Call of Duty: Ghosts – All-Access בה נחשפנו לשתי המשימות Into The Deep ו- No Man's Land ששודרו בשני סרטונים שונים.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5/11 לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם למחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות הדור הבא לכשתהיינה זמינות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

וואלה אולי הסינגל פלייר יהיה נחמד אבל סידרת הBO אכזבה אותי קשה…

לא רק אותך
אני בכלל חושב שטיטאן פול יהיה משחק טוב יותר מגוסט במולטי
בסינגל בטח אהנה מגוסטס