אמזון: ה-Xbox one וה- Playstation 4 ניפצו שיאי מכירות

ps4--xbox-one-תאריך-יציאה

אמזון מדווחת שההזמנות המוקדמות לקונסולות הדור הבא עלו בכ-4000 אחוז בהשוואה לשנה שעברה,  כמות המכירות צמודה מאוד, במיוחד לאחר שה-  Xbox One עקפה (לכאורה) את ה-Playstation 4 במכירות באמזון, לאחר שמיקרוסופט הכריזה על ביטול ה-DRM לקונסולה.

xbone ps4 amazonיציאת קונסולות הדור הבא קרובה מתמיד וקהל האוהדים בעולם לא נשאר אדיש, אמזון דיווחה שעקב העלייה בהזמנות המוקדמות, נשברו כל שיאי המכירות בקטגורית משחקי הווידאו, כאשר נמכרו יותר יחידות של הקונסולות של סוני ומיקוסופט ביחד מאשר המכירות של יום שישי השחור (Black Friday) של שנת 2012. בנוסף, אמזון מדווחת על עליה של 4000 אחוזים לעומת שנה שעברה ומספקת נתון מדהים במיוחד כשבשיא של תערוכות E3, נמכרו בכל דקה למעלה מ-2500 יחידות של קונסולות.

אמזון סירבה לספק מידע בנוגע לחלוקת המכירות של הקונסולות, אבל אנחנו יודעים שסוני העלתה לאחרונה את תחזית המכירות לפלייסטיישן 4 ולמרות שהקונסולה של מיקרוסופט עלתה למקום הראשון באמזון העולמי, צריך לקחת בחשבון שלסוני יש ברשימת 20  הגדולים, לא פחות מארבע דגמים של ה-PS4.

אמזון אקסבוקס פלחייסטיישן מכירות

אמזון עדכנה את תאריך יציאת ה-Xbox one ל-27 בנובמבר, ולמרות שאין מידע רשמי לכך ממיקרוסופט, התאריך נראה הגיוני, שכן מדובר בשבוע לפני יום השישי השחור ויום לפני חג ההודיה (קונסולה מתנה לחג, נשמע טוב). חנויות אחרות באירופה, פרסמו שהקונסולה Playstation 4, תצא ב-13 בנובמבר אך שינו זאת ל-31 בדצמבר.

ה-Xbox one תעלה 500 דולר בעת ההשקה וה-Playstation 4 תעלה 400 דולר.

[divider]

אז מי מובילה את המכירות באמזון?

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יופי אני שמח כששוק הגיימינג צומיח

וואו, 4000 אחוזים?! לא ייאמן!!

בכל מקרה, כתבה טובה. אם לומר את האמת, חיכיתי לכתבה כזאת כדי להתעדכן במכירות. תודה רבה!

🙂